خبرگزاری کار ایران

بخش دولتی قفل شده؛

باروح: هیات دوچرخه‌سواری خراسان هیچ درآمدی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۱۸

امروز دغدغه مدیران کل ورزش کشور استفاده از توانایی‎‎های بخش خصوصی است

هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی هفته گذشته شاهد تغییرات زیادی بود که یکی از مهمترین این تغییرات، انتخاب هیات رئیسه این هیات با حضور تعدادی از مدیران اقتصادی شهر بود.

به گزارش ایلنا، تغییر دبیر هیات نیز یکی از اتفاقات مهم این هیات بود و محمود ناصری، پس از چند سال حضور در این سمت جایش را به مجتبی جاودانی داد.

ابوالقاسم باروح، رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی این تغییر را در راستایی جوانگرایی در هیات دانسته و می‎گوید با انتصاب اعضای جدید هیات رئیسه هیات دوچرخه سواری، شرایط جدیدی در این هیات به وجود خواهد آمد.

گفت‌وگوی‌ ما را با رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی بخوانید.

هفته گذشته، دبیر هیات کنار گذاشته شد، دبیر جدید هیات چه سابقه‌ای در این رشته دارد؟

او رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد است. مشهد یک کلانشهر است و از طرفی همه ورزش استان در مشهد خودش را نشان می‎دهد، به همین دلیل باید مشهد را تقویت کرد که انتخاب رئیس هیات مشهد به عنوان دبیر هیات استان به رشد دوچرخه سواری مشهد کمک می‎کند.

این تغییر همراه با انتخاب اعضای هیات رئیسه بود؟

بله، می‎شد هیات رئیسه از بخش دولتی باشند، اما بخش دولتی قفل شده و باید دیگر به سمت بخش خصوصی برویم. امروز دغدغه مدیران کل ورزش کشور استفاده از توانایی‎‎های بخش خصوصی است و باید مانند کاری که موسسات میزان و ثامن‌الحجج(ع) می‏‌کنند اتفاق می‎افتاد.

در میان افراد معرفی شده اسم مدیران اقتصادی هم دیده می‎شود.

دولت به عنوان ناظر در ورزش حضور دارد، اما باید به سمت کمک بخش خصوصی رفت و از توانمندی‎های متولیان این بخش به عنوان اسپانسر استفاده کرد. باید آنها را پای کار بیاوریم، آنها می‎توانند به ورزش کمک کنند و آن را از قالب دولتی بیرون بیاورند، ضمن اینکه سرمایه‏‌گذاری هم هست و ما سعی می‎کنیم شرایط برد ـ‌ برد را ایجاد کنیم، تا فعالان بخش خصوصی هم بتوانند به منافع‌شان برسند.

چرا این افراد را به صورت رسمی معرفی نکرده‎‎اید؟

ما آنها را به عنوان اعضای هیات رئیسه به مدیر کل ورزش و جوانان استان معرفی کرده‎ایم، اما حکم‌شان باید توسط مدیرکل زده شود. در هیات رئیسه افراد مختلفی هستند از جمله فردی که پیمانکار پیست ما بوده و به این رشته علاقه‌مند است. محمدرضا عباسی، مالک سیاه‌جامگان، مدیران بانک آینده و بانک اقتصادنوین که جزو بانک‏‌های خصوصی هستند به همراه دوستانی از صدا و سیما و مدیر مجتمع‌‏های تجاری مشهد را پای کار آورده‎ایم تا یک جمع قدرتمند را تشکیل بدهیم.

به غیر از هیات رئیسه چه تغییراتی دیگری در کادر هیات داشته‎اید؟

برخی روسای کمیته‎ها را تغییر داده‎ایم و سرهنگ تکلو را نیز به عنوان نائب رئیس هیات انتخاب کرده‎ایم. همه می‌دانند در کار هیات دوچرخه‌سواری باید عشق به کار داشت. ما هیچ درآمدی نداریم، اما سمت و سوی اقبال عمومی مردم و دولت و خانواده‎ها به ورزش دوچرخه‌سواری است و روند روبه رشد صنعتی شدن جامعه نیز این اقبال را گسترده‎تر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز