خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

تقابل جذاب دایی و قلعه‌نویی/ تراکتور در اندیشه صدر

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۱

استقلال به عنوان صدرنشین لیگ در صدد تدوام صدرنشینی خود خواهد بود و راه‌آهن هم که دوباره جان تازه‌ای گرفته می‌خواهد شرایط رسیدن به جمع تیم‌های مدعی سهمیه آسیا را برای خود فراهم کند.

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه با برگزاری 4 دیدار پیگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و پنجمن هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در حالی پیگیری می‌شود که آغاز کننده دیدارهای این هفته دو تیم گهر دورود و صبای قم بودمد که به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

این دیدارها طبق برنامه روز جمعه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها استقلال تهران در جدالی بسیار حساس و مهم میزبان راه‌آهن تهران در ورزشگاه بزرگ آزادی خواهد بود. دیداری که امتیازات آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است. استقلال به عنوان صدرنشین لیگ در صدد تدوام صدرنشینی خود خواهد بود و راه‌آهن هم که دوباره جان تازه‌ای گرفته می‌خواهد شرایط رسیدن به جمع تیم‌های مدعی سهمیه آسیا را برای خود فراهم کند.

نکته جالب توجه این دیدار تقابل دو مربی آبی و قرمز این دیدار یعنی امیر قلعه‌نویی و علی دایی است. تقابلی حیثیتی که قطعا هر دو مربی نمیخواهند بازنده آن باشند.

استقلال هم اکنون با 46 امتیاز و تفاضل 14 در رده اول جدول قرار دارد و راه‌آهن هم با 33 امتیاز تیم نهم جدول است.

در دیگر دیدار مهم این روز تراکتورسازان میزبان ملوانان هستند. دیداری که نماینده شهر تبریز از آن به دنبال رسیدن به صدر جدول خواهد بود. شاگردان اولیویرا که این روزها رقابتی تنگاتنگ را با استقلال برای رسیدن به صدر آغاز کرده‌اند درصورت پیروزی بر ملوان و شکست استقلال این شانس را خواهند داشت که دوباره به صدر برسند. البته ملوان هم که هفته گذشته پیروزی شیرین 3 بر یک مقابل داماش را در دربی ال گیلانو تجربه کرده بی تردید نمی‌خواهد بازنده این جدال باشد.

** برنامه کامل بازی‌های هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 20 بهمن:

تراکتورسازی تبریز – ملوان بندر انزلی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت 15:30

فولاد خوزستان – ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 15:30

استقلال تهران – راه‌آهن، ورزشگاه آزادی، ساعت 17

شنبه 21 بهمن:

نفت تهران – پرسپولیس تهران، ورزشگاه آزادی، ساعت 15

داماش گیلان – فجر شهید سپاسی، ورزشگاه عضدی رشت، ساعت 15:30

آلومینیوم هرمزگان – پیکان تهران، ورزشگاه خلیج فارس، ساعت 15:30

سایپای البرز – مس کرمان، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 15:30

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز