خبرگزاری کار ایران

رضا محمدنژاد مطرح کرد:

افت محسوس بوکس کشور در 3 ساله اخیر

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۹

می‌توان در شرایطی كه بوكسورهای قدیمی رو به بازنشستگی می‌روند با سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه شاهد شكوفایی دوباره بوكس در كشور باشیم.

سرمربی تیم بوكس خراسان شمالی عنوان كرد: در 3 ساله اخیر بوکس کشور از افت محسوسی برخوردار بوده که باید با سرمایه‌گذاری در نسل جدید این افت هر چه زودتر جبران شود.

به گزارش ایلنا، رضا محمدنژاد كه تیمش در مسابقات بوكس منطقه 3 كشور در مشهد حضور دارد گفت: تا اینجای رقابت ها تنها دو نفر از ورزشکاران استانمان در اوزان 52 و 81 كیلوگرم به دیدار فینال راه یافته اند. امشب 24 بهمن‌ماه در این رقابت‌ها که در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود، حریف بوكسورهای تیم میزبان خواهیم بود که امیدوارم نتیجه آن با برد بوکسورهای تیم ما همراه باشد.

محمدنژاد در خصوص سطح فنی این دوره از مسابقات اظهار كرد: با توجه به انصراف تیم بوكس گلستان از حضور در این رقابت‌ها و عدم استفاده تیم‌های حاضر از بوكسورهای اصلی خود به دلیل فصل امتحانات و برگزاری این مسابقات در روزهای میانی هفته این دوره از رقابت ها از سطح فنی چندان بالایی برخوردار نیست.

وی ضمن ابراز رضایت از میزبانی خراسان رضوی در رقابت های بوكس منطقه 3 كشور بیان کرد: كادر فنی برگزار كننده رقابت‌ها و داورانی كه از فدراسیون برای برگزاری این مسابقات حضور دارند از عملكرد بسیار راضی كننده‌ای برخوردار هستند و از این حیث مشكل خاصی ایجاد نشد.

سرمربی تیم بوكس خراسان شمالی با اشاره افول بوكس كشور در 3 سال اخیر گفت: چندسالی است بوكس در استان‌هایی چون كرمانشاه، لرستان، مازندران و گیلان که به نوعی قطب‌های بوكس كشور محسوب می‌شوند رو به ضعیف شدن است كه می‌توان در شرایطی كه بوكسورهای قدیمی رو به بازنشستگی می‌روند با سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه شاهد شكوفایی دوباره بوكس در كشور باشیم.

وی وضعیت ورزش بوكس را در استان خراسان شمالی نوپا عنوان كرد و افزود: همانگونه كه استان خراسان شمالی استانی نوپاست. ورزش بوكس هم در این استان در حال حاضر در ابتدای كار قرار دارد اما می‌توان با توجه به وجود استعدادهای زیادی چون پویا ناوی که به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده روزهای درخشانی را در آینده برای ورزش بوكس خراسان شمالی پیش‌بینی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز