خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به پوریا؛

کاوه مهرابی از تیم ملی بدمینتون خداحافظی کرد

asdasd

كاوه مهرابی که سابقه 15 ساله حضور در تیم ملی بدمینتون را دارد و در مسابقات مختلفی از جمله رویداد المپیک هم حضور داشته، صبح امروز با ارسال نامه ای به محمدرضا پوریا برای همیشه با تیم ملی خداحافظی کرد.

کاوه مهرابی برای همیشه از دنیای ملی بدمینتون خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، كاوه مهرابی که سابقه 15 ساله حضور در تیم ملی بدمینتون را دارد و در مسابقات مختلفی از جمله رویداد المپیک هم حضور داشته، صبح امروز با ارسال نامه ای به محمدرضا پوریا برای همیشه با تیم ملی خداحافظی کرد.

متن نامه كاوه مهرابی به شرح ذیل است؛

جناب آقای پوریا

ریاست فدراسیون بدمینتون ایران

بعد از سالها مسابقات افتخار آمیز و حضور در بیش از 250 مسابقه بین المللی از طرف كشورم، اكنون به نقطه ای رسیده ام كه احساس می كنم زمان درستی برای من جهت بازنشسته شدن از تیم ملی ایران است. افتخار حضور در تیم ملی ایران را برای 15 سال داشته ام و از این بابت خدا را شاكر هستم.

به عنوان اولین بدمینتون باز ایرانی و غرب آسیا توانستم به المپیك راه پیدا كنم و افتخار این را داشتم كه بتوانم از طرف كشورم ایران در 6 مسابقه جهانی حاضر شوم. باید بگویم كه از راه ورزش بود كه توانستم خیلی چیزها را در زندگی یاد بگیرم و در این مدت هر روز خودم را در مواجهه با زمین بدمینتون احساس می كردم.

معتقد هستم كه زمان درستی برای انتقال این تجربه به نسل جوان است و اعتقاد دارم كه آنها بدمینتون را به جایگاه بالاتر انتقال خواهند داد. همیشه خودم را به عنوان یك سرباز برای مردم ایران می دانم و همیشه آماده خدمات گذاری و كمك به خانواده بدمینتون ایران در هر حالی خواهم بود.

همانطور كه شما می دانید، من رئیس كمیسیون ورزشكاران فدراسیون جهانی بدمینتون هستم و همچنین به عنوان سفیر بین المللی (قهرمان صلح) برای سازمان صلح و ورزش مشغول به فعالیتم. مایلم به شما اطمینان دهم كه همیشه منافع كشورم مد نظرم هست و از مسولیتم به عنوان نماینده ایران در سطح بین المللی آگاه هستم.

در پایان از شما و خانواده بدمینتون و خانواده ورزش ایران تشكر می كنم كه در طول دوره ورزش قهرمانی من در تیم ملی ایران حمایت كامل از من داشتید. از تمامی مربیان و هم تیمی های خودم در طول این زمان كه مرا به عنوان عضوی از تیم خود پذیرفتند و در دست یافتن به اهدافم كمك كردند تا امروز در این جایگاه باشم، هم تشكر می كنم.

امیدوارم شما تقاضای خداحافظی من از تیم ملی ایران را در این نامه قبول كنید و به من اجازه دهید تا همچنان در كنار تیم ملی خدمت كنم.

از درك و حمایت شما سپاسگزارم

كاوه مهرابی

گفتنی است، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون هم ضمن موافقت با تقاضای كاوه مهرابی اعلام كرد؛ فدراسیون بدمینتون از زحمات این بازیكن ارزنده تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی دهه مبارك فجر قدردانی خواهد كرد و مهرابی همیشه به عنوان بازیكن پرتلاش و با اخلاق تاریخ تیم ملی ایران محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز