خبرگزاری کار ایران

پلی اف لیگ برتر والیبال؛

پیروزی متین و کاله در اولین گام

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۱

روز اول رقابت های پلی آف لیگ برتر والیبال با برگزاری دو مسابقه در شهرهای تهران و ورامین برگزار شد که طی آن تیم های متین و کاله اولین پیروزی را به نام خود ثبت کردند.

روز اول مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم های متین ورامین و کاله مازندران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، روز اول رقابت های پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه 2 اسفند ماه با برگزاری دو مسابقه در شهرهای تهران و ورامین برگزار شد که طی آن تیم های متین و کاله اولین پیروزی را به نام خود ثبت کردند.

در تهران تیم های پیکان تهران و کاله مازندران به مصاف هم رفتند که تیم میهمان برد را به نام خود ثبت کرد تا در بازی برگشت کار راحتی را در پیش داشته باشد. بهروز عطایی و بازیکنانش که می دانستند در تهران کار سختی را در پیش دارند با برنامه ای خاص پا به میدان گذاشتند و توانستند 3 ست را مقابل دو ست برده تهرانی ها به دست آورند و اولین پیروزی این مرحله را با نتیجه 3 بر 2 کسب کنند. حالا باید منتظر بازی برگشت بود تا مشخص شود که آیا تهرانی ها در شهر آمل می توانند انتقام شکست امروز و دور نیمه نهایی فصل قبل را از کاله بگیرند یا نتیجه فصل قبل تکرار می شود.

به هر حال نتیجه امروز نشان داد دو تیم از نظر فنی در آمادگی بالایی قرار دارند اما طبق قوانین تنها یکی از این دو تیم باید راهی فینال شود اما در تهران و در خانه والیبال که میزبان این مسابقه بود برخی حواشی هم وجود داشت که باید منتظر تصمیمات سازمان لیگ و کمیت انضباطی در مورد آن بود.

درورامین هم تیم های متین و سایپا البرز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پیروزی این بازی از آن تیم میزبان بود. در این بازی مصطفی کارخانه برای جبران نتایج بازی های رفت و برگشت مرحله مقدماتی، با آنالیز دقیق مقابل این تیم بازیکنانش را به میدان فرستاد و موفق شد در 3 ست پیاپی و با نتیجه 3 بر صفر از سد نماینده البرز بگذرد.

ورامینی ها که از حساسیت این مرحله آگاه بودند با آمادگی بالاتری نسبت به حریف به میدان رفتند و با پیروزی در این بازی خود را یک گام به فینال نزدیک تر کردند. اما فرهاد نفرزاده و بازیکنانش که در بازی امروز نتیجه را واگذار کردند رقابت خوبی را به نمایش گذاشتند اما برتری فنی و البته تجربه بازیکنان متین بیشتر از سایپا بود و به همین دلیل آنها مجبور به تسلیم در برابر این تیم شدند.

اما نگاه سایپا و امید این تیم برای رسیدن به فینال تمام نشده و البرزی ها برای بازی دور برگشت در شهر کرج از حالا برنامه ریزی می کنند. این تیم با بهره گیری از بازیکنان جوانش مقابل حریفان به میدان رفته و باید دید که این تیم در این مرحله می تواند همچون بازی های دور مقدماتی ورامینی ها را شکست دهد یا خیر.

به هر حال بازی برگشت برای تیم های بازنده در روز اول پلی آف بسیار مهم است و در صورتی که تیم های سایپا و پیکان نتوانند در بازی دوم پیروز شوند باید برای رده سومی به مبارزه بپردازند.

در شرایطی که این دو تیم بتوانند شکست امروز خود را در بازی برگشت جبران کنند بازی سوم تعیین کننده تیم صعود کننده به فینال خواهد بود.

مطمئنا دور برگشت برای تیم های پیروز امروز یعنی کاله و متین از حساسیت بیشتری برخوردار است و می دانند اگر لحظه ای غفلت کنند ممکن نتیجه را به حریف واگذار کنند چراکه انگیزه آنها هم به نوع خود زیاد است.

نتایج کلی بازیهای امروز به شرح زیر است:
پیکان تهران 2-3 کاله مازندران
(28-30، 25-19، 21-25، 25-16، 12-15)
متین ورامین 3- صفر سایپا البرز
(25-23، 25-16، 25-21)

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز