خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی:

برای كسب سهمیه جهانی باید تبریزی‌ها را ببریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۸

حریف اصلی ما در لیگ برتر و دیدار پایانی تیم گسترش فولاد خواهد بود كه با امتیاز مشابه 26 و یك بازی كمتر هم اكنون در مكان دوم قرار دارد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: برای كسب اولین سهمیه والیبال نشسته خراسان رضوی در رقابت های جهانی باید در 2 دیدار مقابل تیم های شهرداری و گسترش فولاد تبریز پیروز شویم.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی كه قرار بود تیمش در روز پنجشنبه در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته در سبزوار به مصاف تیم نفت و گاز گچساران برود، عنوان كرد: با حاضر نشدن تیم گچسارانی نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود ما اعلام خواهد شد كه با این شرایط همچنان درصدر جدول قرار داریم.

وی ادامه داد: با فاصله بسیار كم و در روز سه شنبه 8 اسفندماه در بازی با تاخیر از هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته كشور میهمان تیم شهرداری تبریز خواهیم بود.

رضایی با بیان اینكه حریف اصلی ما در لیگ برتر و دیدار پایانی تیم گسترش فولاد خواهد بود كه با امتیاز مشابه 26 و یك بازی كمتر هم اكنون در مكان دوم قرار دارد، افزود: برای كسب اولین سهمیه جهانی والیبال نشسته خراسان رضوی باید در 2 دیدارمان در شهر تبریز پیروز شویم.

وی ادامه داد: 2 تیم والیبال نشسته تبریزی با استفاده از شرایط میزبانی و با قدرت برای كسب نتیجه می آیند اما ما نیز حرف هایی برای گفتن خواهیم داشت.

گفتنی است تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار پس از دیدار روز سه شنبه 8 اسفندماه مقابل تیم شهرداری تبریز، بلافاصله در روز پنجشنبه 10 اسفندماه در دیدار پایانی به مصاف تیم گسترش فولاد این شهر خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز