خبرگزاری کار ایران

مسابقات رنکینگ دعوتی تایلند ۲۰۱۳

نماینده ایران به مقام سومی رسید

کد خبر : ۵۰۱۸۵

در ادامه رقابت های دعوتی رنکینگ تایلند 2013 صبح امروز حسین وفایی مقام سومی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

در ادامه رقابت های دعوتی رنکینگ تایلند 2013 صبح امروز حسین وفایی، قهرمان اسنوکر ایران به مصاف نفر نهم رنکینگ تایلند یعنی نیتیوات کانجاناسری که با شکست جیمز واتانا به مرحله نیمه نهایی رسید، رفت و با نتیجه 4 بر 2 بازی را به وی واگذار کرد و مقام سومی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، حسین وفایی شروع بسیار کند و آهسته ای داشت و فریم اول بازی با نتیجه 33-63 به سود تایلند خاتمه یافت. در فریم دوم نیز نیتیوات تایلندی با نتیجه 24-66 دوباره فریم را به سود خود پایان داد تا با نتیجه کلی صفر بر 3 تنها یک قدم با پیروزی فاصله داشته باشد. بالاترین برک حسین وفایی در طول سه فریم قبلی امتیاز 15 بود. در ادامه نیتیوات در فریم چهارم با نتیجه صفر بر 24 پیش افتاد ولی در ادامه حسین که می دانست چاره ای جز کسب امتیاز ندارد، با برک 71 امتیازی خود و نتیجه نهایی فریم 24-71 وی را شکست داد تا بازی با نتیجه یك بر 3 ادامه پیدا کند.

در فریم پنجم این وفایی بود که خوب ظاهر شد و با برک های 59 و 26 امتیازی خود و با نتیجه یك بر 85 فریم پنجم را نیز به نام خود ثب کرد تا اختلاف بازی به حداقل یعنی نتیجه 2 بر 3 برسد و امیدها برای حضور وی در فینال پررنگ تر شود.

در فریم ششم نیتیوات توانست در نهایت با نتیجه 2 بر 4 به پیروزی رسیده و به دیدار فینال راه یابد. حسین در این مسابقات مبلغ 30 هزار بت تایلند به عنوان بازیکن راه یافته به مرحله نیمه نهایی به دست آورد.

اکنون نیتیوات تایلندی در فینال باید در مقابل برنده بازی تیچایا اون نووه و پورامین دانجیراکول قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز