خبرگزاری کار ایران

سعید رزم‌آرا:

اولین ماموریت من برگزاری انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۸

احتمالا تا پایان سال مراحل ثبت نام كاندیداها انجام شود و تا انتهای دوره 3 ماهه مسوولیت سرپرستی مجمع انتخاب رییس هیات را برگزار خواهیم كرد.

سرپرست هیات كاراته خراسان رضوی گفت: با توجه به اینكه عدم ثبات مدیریتی ممكن است به مجموعه كاراته استان آسیب وارد كند در اسرع وقت با برگزاری مجمع انتخاب رییس جدید، تكلیف هیات را مشخص خواهیم كرد.

به گزارش ایلنا، سعید رزم‌آرا كه از دیروز به عنوان سرپرست هیات كاراته استان منصوب شده، عنوان كرد: اولین ماموریت من برگزاری مجمع عادلانه انتخابات رییس هیات با كاندیداهای جدید خواهد بود و اگر شرایط آماده باشد و جامعه كاراته استان همانند گذشته كه به من لطف داشته‌اند اقبالی داشته باشند، كاندید خواهم شد.

وی افزود: احتمالا تا پایان سال مراحل ثبت نام كاندیداها انجام شود و تا انتهای دوره 3 ماهه مسوولیت سرپرستی مجمع انتخاب رییس هیات را برگزار خواهیم كرد.

رزم‌ آرا با بیان اینكه در ادامه برنامه‌های رییس اسبق هیات كاراته استان قصد داریم پایگاه دائمی قهرمانی را به صورت فعال راه‌اندازی كنیم، گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده پایگاه قهرمانی هر هفته 3 جلسه در سالن آینده‌سازان مجموعه تختی مشهد با مربیگری یعقوب رضایی و وحید رضایی سرمربیان تیم كاراته استان در نظر گرفته شده كه تمامی قهرمانان شهرستان‌های مختلف استان می‌توانند به طور رایگان از این پایگاه استفاده كنند.

وی با بیان اینكه حدود یكسالی است كه هیچ‌گونه كلاس داوری كاراته در خراسان رضوی برگزار نشده، گفت: بررسی‌ها و اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دوره‌های داوری كاراته در حال انجام است و درصدد هستیم تا پایان سال این دوره‌ها در مشهد برگزار شود.

رزم‌آرا با اشاره به انجام رایزنی‌ها با فدراسیون كاراته كشور در خصوص حضور مربیان تیم ملی در مشهد و برگزاری دوره‌های آموزشی استاژ ماهانه، عنوان كرد: تصمیم داریم این دوره‌های بازآموزی را با هدف آشنایی مستمر قهرمانان و مربیان كاراته خراسان رضوی با قوانین و تكنیك‌های روز دنیا 2 روز در هر ماه برگزار كنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز