خبرگزاری کار ایران

اردوها به شکل نامطلوبی برگزار می‌شود؛

مظاهری: خوابیدن 10بوکسور در یك اتاق در شأن تیم ملی نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۴

10 سال عضو تیم ملی بودم اما بعد از بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی از میادین خداحافظی کرده و به کار مربیگری خواهم پرداخت.

بوکسور المپیکی کشورمان گفت: اینکه در المپیک مدال نگرفتم، درست. اما به دلیل اینکه با ناداوری حذف شدم، قرار بر این بود به مانند مدال‌آوران المپیک از من هم تقدیر کنند اما هیچ‌کدام از صحبت‌های آنها عملی نشد.

علی مظاهری در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به حال و روز این روزهایش با این حال باز هم تمرینات خودمان را پیگیری می‌کنم تا برای مسابقات پیش رو آماده شوم.

وی افزود: بعد از عید نوروز، مسابقات جهانی را هم پیش رو داریم و بوکسورها قبل از آن باید با حضور در تورنمنت‌های مختلف، محک بخورند. مشکل اصلی نبود بودجه است. الان هم اولویت با تیم ملی جوانان است. گویا آنها درصدد اعزام این تیم به مسابقات جهانی هستند. بعد از آن نوبت به بزرگسالان خواهد رسید. امیدوارم اردوهای خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان در نظر بگیرند، چراکه اگر تیم ملی توانست در مسابقات المپیک خوب ظاهر شود، به خاطر این بود که پیش از آن، اردوها و مسابقات خوبی را برگزار کرده بودیم.

مظاهری در خصوص احتمال حضورش در لیگ نیمه حرفه‌ای اظهار داشت: دعوتنامه داشتم، اما نرفتم چراکه آنها می‌خواستند به یک وزن بالاتر بروم که من قبول نکردم. انشاء الله در دوره‌های بعدی می‌روم. روزبهانی دیگر بوکسور ما به دلیل شرایط خوب جسمانی در این رقابت‌ها شرکت کرد و عملکرد تقریباً خوبی هم داشت. باید توجه داشته باشید حضور در این رقابت‌ها از لحاظ مالی، بسیار سودآور است. تیم‌های حاضر در لیگ نیمه حرفه‌ای برای هر پیروزی 5 هزار دلار می‌دهند که به پول ما در حدود 20 میلیون تومان می‌شود اما در لیگ ایران برای یک فصل قرارداد ما 10 میلیون هم نمی‌شود که آن را هم بسیاری از باشگاه‌ها به طور کامل پرداخت نمی کنند.

وی با اشاره به شرایط حضور بوکسورها در لیگ نیمه حرفه‌ای گفت: درست است که اسم این تورنمنت نیمه حرفه‌ای است، اما برخی ورزشکاران در این رقابت‌ها حضور داشتند که حتی پیش از حضور در این مسابقات در لیگ آماتور هم شرکت نکرده بودند. بسیاری از بوکسورهای نامدار در این‌گونه رقابت‌ها شرکت نمی‌کنند اما برای بوکسورهای ایرانی این رقابت‌ها از لحاظ کسب درآمد خوب است.

مظاهری با بیان اینکه  بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی آخرین حضور او در تیم ملی بوکس خواهد بود، تاکید داشت: من 30 سال سن دارم و حدود 15 سال است بوکس کار می‌کنم و 10 سال عضو تیم ملی بودم اما بعد از بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی از میادین خداحافظی کرده و به کار مربیگری خواهم پرداخت. در این مدتی که بوکس کار کرده‌ام، درآمد زیادی از این رشته نداشتم اما ناراضی هم نیستم. انشاء‌الله در بازی‌های آسیایی مدال طلا را بگیرم و برای رسیدن به این مهم هم تلاش می‌کنم. البته در دوره قبلی این رقابت‌ها، داوران حقم را خوردند که سوم شدم.

این بوکسور با سابقه با اشاره به مشکلات داوری در میادین بین‌المللی گفت: همواره داوری‌ها به سود کشورهای صاحب بوکس است و در این بین حق سایر تیم‌ها را به راحتی می‌خورند. در المپیک آن‌طور حق من را خوردند.

مظاهری با بیان اینکه با این بودجه اندک، بوکس توانسته تمامی سهمیه‌های المپیک را بگیرد، عنوان داشت: الان اردوهای ما به شکل نامطلوبی برگزار می‌شود، به طوری که 10 نفر را در یک اتاق قرار می‌دهند که در شأن مدال‌آوری در آسیا نیست. شما بگویید چگونه می‌توان در اتاقی که 10 نفر هستند خوابید و استراحت کرد. بسیاری از بوکسورها از این شرایط ناراحت هستند و رسیدگی به این موضوع، به عهده فدراسیون نیست، بلکه به عهده کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز