خبرگزاری کار ایران

تماشاگر حق دارد ناراحت باشد

ژوزه: مشکل پرسپولیس ذهنی و فکری است

asdasd

در باشگاه بزرگ هیچ کسی صبر ندارد/من جادوگر نیستم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما برد را به راحتی حریفان تقدیم می کنیم.

به گزارش ایلنا، مانوئل ژوزه پس از شکست تیمش مقابل داماش گیلان گفت: وقتی گل می خوریم تیم از نظر ذهنی دور می شود. خیلی ناراحتم چون باید می بردیم و به خاطر اشتباه خودمان باختیم. باید تیم را برای آینده آماده کنیم. این باخت برای ما خیلی گران تمام شد.

سرمربی پرتغالی پرسپولیس ادامه داد: نیمه اول را خوب شروع کردیم. بازی در دست ما بود و شانس گل داشتیم استفاده نکردیم. بازی خیلی خوبی نبود، اما قابل قبول بود. این مسابقه کیفیت داشت. داماش در اوایل نیمه دوم کار خاصی نکرد.

وی افزود: مدافعان داماش سرعتی نبودند. تعداد بیشتر بازیکنان پرسپولیس مسئولیت ما را بیشتر کرد و می توانستیم ببریم اما نشد و همین موضوع من را اذیت می کند. برای بار چندم است گل را تقدیم حریف کردیم. به بازیکنان گفته بودم تیمی که می خواهد قهرمان شود این گل خوردن و این مدل قابل قبول نیست.

مانوئل همچنین تصریح کرد: باید روی ذهن بچه ها کار کنیم. این بستگی به شرایط روحی آنها دارد. من جادوگر نیستم. مشکل پرسپولیس ذهنی و فکری است. تیم درست شده، اما در جاهای مختلف تعادل ندارد. این مسئولیت با من است و تقصیر خودم است که قبول کردم این شرایط را بپذیرم. این شرایط برای هیچ کس خوب نیست. شرایطی که اکنون دارم دو ماه قبل نداشتم. می خواهم بهترین کار را برای پرسپولیس انجام دهم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مسئولیت را می پذیرم. بچه ها باید بخواهند که موفق شوند، در اصل ما کمبود خواستن داریم. ما شرایط ضد حمله را برای حریف درست می کنیم. فرصت زیاد داریم اما استفاده نمی کنیم. بچه ها باید عادت کنند که شرایط را درک کنند. با این شرایط، قهرمان شدن سخت است.

ژوزه افزود: من در طی 36 سال فعالیتم 3 بار اخراج شدم و این خیلی خوب است. آخرین بار 15 سال پیش اخراج شدم. این بخشی از زندگی کاری ماست. من جام های زیادی هم آورده ام و باید این جام ها هم دیده شود. در باشگاه بزرگ هیچ کسی صبر ندارد. تماشاگر حق دارد ناراحت باشد. اگر بخواهم بروم با سری بالا می روم و کارم را انجام می دهم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا ترکیب پرسپولیس تغییر می کند، گفت: دلیل خاصی ندارد و فقط به مسائل تاکتیکی بر می گردد. یکسری خوب تمرین کرده و آماده بودند و این دلیل انتخابم بود. بازیکنان با تجربه ای هم داشتیم اما در این مسابقه روی اشتباه گل خوردیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز