خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

برندگان دور اول باختند / فینالیست ها در مسابقه سوم مشخص می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۲

نتیجه مصاف دوم تیم های حاضر در مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال به نفع پیكان و سایپا رقم خورد.

به گزارش ایلنا، در اولین دیدار كه از ساعت 15:30 دقیقه در سالن پیامبر اعظم آمل و با حضور 2500 تماشاچی برگزار شد، تیم كاله میزبان پیكان بود و 3 بر 2 نتیجه را به نماینده والیبال تهران واگذار كرد.

در این دیدار تیم كاله ست های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 20 را به نام خود رقم زد. پیكان كه موفق شده بود نتیجه ست اول را 26 بر 24 به نفع خود رقم بزند، در ست های چهارم و پنجم نتیجه را به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 15 بر 13 به نام خود ثبت كند.

با توجه به پیروزی مسابقه اول كه 3 بر 2 به نفع كاله رقم خورده بود، چهره تیم فینالیست از بین این دو تیم در بازی سوم مشخص خواهد شد. بازی اول این دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به نفع كاله رقم خورده بود.

طبق اعلام سازمان لیگ والیبال بازی سوم مرحله پلی ف لیگ برتر در تاریخ 16 اسفند ماه در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

در دومین مصاف این مرحله، تیم سایپا در سالن انقلاب اسلامی كرج میزبان متین ورامین بود و تیم سایپا موفق شد 3 بر 2 انتقام شكست دور اول مسابقات را بگیرد.

تیم سایپا كه موفق شده بود نتیجه ست های اول و چهارم را با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 18 به نفع خود رقم بزند، در ست های دوم و سوم (17 ـ 25) و (21 ـ 25) نتیجه را به میهمان خود واگذار كرد. در ست سرنوشت ساز پنجم تیم سایپا موفق شد با نتیجه 17 بر 15 متین ورامین را شكست داده تا در دیدار سوم فینالیست لیگ برتر والیبال مشخص شود.

در مسابقه اول دو تیم در چارچوب رقابت های پلی اف لیگ برتر بسكتبال تیم متین موفق شده بود 3 بر صفر سایپا را شكست دهد.

در ضمن بر اساس برنامه قبلی بازی های مرحله نهایی لیگ برتر والیبال(فینال و رده بندی) در روز های 23 و 25 اسفند نیز در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز