خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست سالیانه سبك‌های فدراسیون كونگ‌فو؛

حیدریان: اقدامات بی‌سابقه‌ای انجام داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۵

نشست سالیانه فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو با حضور سرپرست فدراسیون و روسای سبك های تحت پوشش برگزار شد.

نشست سالیانه فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو با حضور سرپرست فدراسیون و روسای سبك های تحت پوشش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این نشست با حضور ابوالفضل حیدریان سرپرست فدراسیون، روسای سبك ها و نمایندگان كمیته های مختلف فدراسیون برگزار شد و عملكرد یكساله فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو در این خصوص گفت: خوشبختانه سال پرباری را پشت سر گذاشتیم و قدم های مثبت و رو به جلوی خوبی در زمینه های مختلف برداشته شد كه به جرات می توان گفت در تاریخ تاسیس فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو بی سابقه بوده است.

حیدریان افزود: برگزاری رقابت‌های قهرمانی كشور در دو بخش نیمه آزاد و آزاد آقایان و بانوان، برگزاری اردوهای مقطعی تیم ملی، برگزاری دوره های مربیگری و داوری از جمله اقدامات مهم فدراسیون در سال 91 بوده است. ضمن اینكه در بحث فرهنگی نیز فدراسیون اقدامات خوبی انجام داده كه می توان به ارتباط با حوزه های علمیه، حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن وشرکت در مراسمهای فرهنگی وبرخی اقدامات انجام گرفته که در سایت فدراسیون آمده، اشاره كرد.

وی با اشاره به مشكلات و محدودیت های مالی فدراسیون گفت: بدهی های گذشته فدراسیون و شرایط اقتصادی كشور طبیعتا مشكلات و موانعی را بر سر راه فدراسیون قرار داد اما با برنامه ریزی دقیق و منسجم مانع این شدیم كه خللی در روند حركتی فدراسیون بوجود بیاید و خوشبختانه با قدرت به مسیر رو به رشد خودمان ادامه دادیم.

حیدریان در خصوص برگزاری اردوهای انتخابی نیمه آزاد و آزاد و رقابت های لیگ گفت: اردوی انتخابی تیم ملی مبارزات نیمه آزاد آقایان طی روزهای 19 تا 22 اسفندماه و با حضور 44 ورزشكار به میزبانی كرمانشاه و دوره سوم اردوی تیم ملی مبارزات آزاد طی روزهای 24 و 25 اسفند در زنجان برگزار خواهند شد. ضمن اینكه ثبت نام تیم های شركت كننده در رقابت های لیگ آقایان و بانوان نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: در خصوص اعزام های برون مرزی نیز سه دعوت نامه از رقابت های بین المللی دریافت كردیم كه در دست بررسی است و امیدواریم در سه ماهه اول سال 92 منتخبین رقابت های آزاد و نیمه آزاد را به این تورنمنت ها اعزام كنیم.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و كونگ فو در پایان خاطرنشان كرد: فدراسیون آمادگی كامل را برای برگزاری مجمع انتخاباتی دارد و منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز