خبرگزاری کار ایران

پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

موافقت استانداری با برگزاری پلی‌آف والیبال در تهران و ورامین

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۹۲

بازی سوم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال برای معرفی تیم‌های فینالیست روز چهارشنبه 16 اسفندماه به طور همزمان در ساعت 15:30 دقیقه در تهران و ورامین آغاز می‌شود.

شورای تامین استان تهران مسئولیت برگزاری مسابقات پلی‌آف در شهرهای ورامین و تهران را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، در پی اعلام فدراسیون والیبال درخصوص برگزاری مسابقات پلی‌آف لیگ برتر در سالن 12 هزار نفری به منظور برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از بروز حواشی بازی‌های قبل، در پی اعتراض تیم‌های متین و پیکان به این موضوع، فدراسیون والیبال با توجه به مقررات اعلام شده، تصمیم نهایی در این خصوص را منوط شورای تامین استان تهران واگذار کرد.

صبح امروز استانداری تهران با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که شورای تامین استان تهران مسئولیت تامین امنیتی، حفاظتی و ترافیکی این مسابقات در سالن‌های شهید گل عباسی ورامین و خانه والیبال تهران را بر عهده می‌گیرد تا این مسابقات روز چهارشنبه 16 اسفندماه در این دو ورزشگاه برگزار شود.

به این ترتیب بازی سوم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال برای معرفی تیم‌های فینالیست روز چهارشنبه 16 اسفندماه به طور همزمان در ساعت 15:30 دقیقه در تهران و ورامین آغاز می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز