خبرگزاری کار ایران

حسنی‌پور:

طلسم ناکامی‌ام را می‌شکنم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۵

تاکنون موفق به کسب مدال در رده سنی بزرگسالان نشده‌ام که امیدوارم طلسم این ناکامی امسال شکسته شود.

عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های کشورهای اسلامی که رقابت سختی هم خواهد بود بدست آورم تا توانایی‌هایم را ثابت می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وحید حسنی‌پور با بیان این مطلب گفت: بعد از ناکامی در دو مسابقه آسیایی امسال و سال گذشته، تمرینات آمادگی را با جدیت دنبال کردم تا در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی قرار بگیرم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی افزود: حریفان سرسختی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت دارند و مطمئناً این رقابت‌ها سطح بالاتری از مسابقات آسیایی خواهد داشت و من امیدوارم با مدالی که بدست می‌آورم بتوانم جز نفرات تیم ملی در مسابقات آسیایی انتخاب شوم. یکی از عواملی که باعث شد تا به شرایط ایده‌آل بازگردم، تیم مناطق نفت‌خیز جنوب بود که در نیم فصل دوم سوپر لیگ من را جذب کرد و زحمات مربیان تاثیر بسیاری در آمادگی‌ام داشت.

وی گفت: من در زمان سرمربیگری ناظریان و بهرامی هم در ترکیب تیم ملی بودم و این سومین سالی است که برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب می‌شوم. طلای جوانان آسیا و جهان و نیز برنز امیدهای آسیا و دانشجویان جهان را در کارنامه دارم اما تاکنون موفق به کسب مدال در رده سنی بزرگسالان نشده‌ام که امیدوارم طلسم این ناکامی امسال شکسته شود.

حسنی‌پور با اشاره به اینکه اولین مرحله اردوی تیم ملی با شرایط خوبی برگزار شد، افزود: مربیان با تجربه و خوبی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند ومن هم تلاش می کنم تا به نحو احسن دستورات مربیان را انجام داده و پاسخ اعتماد مربیان را بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز