خبرگزاری کار ایران

حامیان مالی سراغ والیبال بیایند؛

معدنی: والیبالیست‌های ایران سرشار از انگیزه‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۲

دستیار خولیو ولاسکو معتقد است که ملی‌پوشان ایران در هیچ برهه‌ای از تاریخ تا به این حد آماده و با انگیزه نبوده‌اند.

دستیار خولیو ولاسکو معتقد است که ملی‌پوشان ایران در هیچ برهه‌ای از تاریخ تا به این حد آماده و با انگیزه نبوده‌اند.

حسین معدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه سال بسیار پر تحرک و شلوغی پیش پای والیبال ایران است، اظهار کرد: ما در این سال علاوه بر مسابقات نوجوانان و جوانان جهان رقابت‌های بسیار مهم لیگ جهانی را در پیش داریم که باید با تلاش و تمرینات مستمر اثبات کنیم حق ما از گذشته دور حضور در این مسابقات بوده است.

وی افزود: دراین مسابقات ما قرار است میزبان دو تیم بزرگ صربستان و آلمان باشیم و بسیار مهم است که بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم چراکه کوچکترین نقصی از جانب ما ممکن است در آینده برای والیبال ایران بسیار گران تمام شود.

مربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید براینکه والیبال ایران باید سال‌ها پیش‌تر در لیگ جهانی حاضر می‌شده، گفت: خوشبختانه ملی‌پوشان ما اردوهای بسیار خوبی را شروع کرده‌اند و به شخصه این حد از انگیزه و توان را هیچ‌گاه در تیم ملی والیبال ندیده بودم. جای خوشحالی است که امروز والیبالیست‌های ایران نگاهی کاملا حرفه‌ای به این رشته دارند و از این رو امیدواریم بتوانیم نمایش بسیار خوبی در لیگ جهانی داشته باشیم.

وی در رابطه با شانس موفقیت ایران در مسابقات بزرگ لیگ جهانی اظهار کرد: نکته منفی این مسابقات برای ما اینکه والیبال ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته اما نکته مثبت این است که سهمیه ما با توجه به قوانین فدراسیون جهانی برای سال آینده نیز محفوظ است و از این رو استرس چندانی نداریم و می‌توانیم تمام انرژی خود را در این مسابقات صرف کنیم.

معدنی تصریح کرد: از آنجا که ما در تهران میزبان دو تیم صربستان و آلمان هستیم فکر می‌کنم اگر بتوانیم نتایج مطلوبی در مقابل این دو تیم بگیریم برای سال اول عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم.

وی همچنین در رابطه با عملکرد خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال گفت: ایشان مربی بسیار بزرگی است که شخصا از لحظه به لحظه کارکردن در کنار او نهایت استفاده را می برم. ولاسکو سه سال است در والیبال ایران فعالیت می کند و در طول این سال ها توانسته والیبال ایران را با رشد چشم‌گیری مواجه کند.

معدنی در پاسخ به این سوال که آیا در چنین سال شلوغی برای والیبال آیا وزارت ورزش نباید توجه بیشتری برای حل مشکلات مالی این رشته داشته باشد، گفت: من بعید می‌دانم والیبال امسال مشکل مالی داشته باشد هر چند باید این نکته را هم بپذیریم که کشور ما به خاطر تحریم‌های خارجی تحت فشار بوده و طبیعی است با مشکلاتی در تامین بودجه مواجه شویم اما از طرفی دیگر توجه داشته باشیم که رقابت‌های لیگ جهانی فرصت بسیار خوبی است برای حامیان مالی که بیایند و با سرمایه‌گذاری در این مسابقات استفاده مطلوب را از این فرصت ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز