خبرگزاری کار ایران

انتخابات فدراسیون تیروکمان مورد تائید نیست؛

هاشمی: وزیر ورزش خودش را به استیضاح نزدیک می‌کند

asdasd

هنوز فرصت زیادی تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد و بنده به تصمیم قطعی در این خصوص نرسیده ام. البته این را بگویم که قرار نیست کاندیدای ریاست بر کمیته ملی المپیک شوم.

نایب رییس فدراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف استیضاح وزیر ورزش است تاکید کرد تصمیمات و اختلافات اخیر محمد عباسی را به استیضاح نزدیک کرده است.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با شایعه کاندیداتوری‌اش برای ریاست بر کمیته ملی المپیک یا عضویت در هیات اجرایی این کمیته گفت: هنوز فرصت زیادی تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد و بنده به تصمیم قطعی در این خصوص نرسیده ام. البته این را بگویم که قرار نیست کاندیدای ریاست بر کمیته ملی المپیک شوم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود وزیر ورزش سعی دارد برای ریاست بر کمیته ملی المپیک کاندیدا شود و آیا شما این را به صلاح ورزش کشور می دانید، خاطرنشان کرد: این موضوع محاسن و معایبی دارد که من آن را مورد بررسی دقیق قرار نداده ام با این حال بعید است محمد عباسی بخواهد دست به چنین کاری بزند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون تیرو کمان برخلاف نظر کمیته بین المللی المپیک توسط وزارت ورزش وجوانان، گفت: ‌مطمئنا این قبیل اقدامات به صلاح ورزش کشور نیست و بهتر است دوستان قبل از اینکه تفاهمی در این خصوص با ioc صورت نگرفته انتخاباتی برگزار نکنند چراکه این کار علاوه بر اینکه دراین شرایط حساس ضرورتی ندارد ممکن است زمینه مشکلات بسیار بزرگتری را برای ورزش کشور ایجاد کند.

وی افزود: من توصیه می کنم تصمیم وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات با کمی تفکر عمیق‌تر اتفاق بیفتد و دوستان برای جلوگیری از دادن هزینه‌های احتمالی بزرگتر اجازه بدهند کمیته ملی المپیک به یک تفاهمی با نهادهای بین‌المللی ورزش برسد.

عضور هیات اجرای کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا انتخابات فدراسیون تیروکمان و ریاست محمدعلی شجاعی بر این فدراسیون مورد تایید نهادهای بین المللی ورزش است، گفت: در ظاهر که این انتخابات خارج از چارچوب IOC برگزار شده و مورد تایید کسی نیست اما بهتر است به جای پرداختن به این موضوعات، وزارت ورزش از ورود به تنش‌هایی جدید در سیستم ورزش کشور با تصمیمات صحیح جلوگیری کند.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در رابطه با تلاش‌های برخی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر ورزش گفت: نگاه من در این خصوص یک نگاه تعاملی است اما این اختلافات و تصمیمات اخیر در ورزش رفته رفته وزیر ورزش را به سمت استیضاح نزدیک می کند هرچند که خود من توصیه‌ای برای استیضاح وزیر ورزش ندارم.

وی با تاکید براینکه استیضاح باید آخرین راه حل باشد، افزود: نمایندگان مجلس می توانند در قالب سوال وزیر ورزش را به نقد بکشند. شما ببینید در بحث مشکلات ارز و گرانی‌های موجود نمایندگان از وزیر اقتصاد طرح سئوال می کنند و نمی شود که ما قبل از اینکه کارهای مقدماتی را انجام دهیم به یک باره سراغ استیضاح برویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش کارت زردهای لازم را از سوی مجلس شورای اسلامی نگرفته، اظهارکرد: ما هنوز کارت زرد رسمی و جدی به وزیر ورزش نداده‌ایم، چراکه معتقدیم باید مراحل رسمی در این خصوص طی شود. به شخصه اعتقاد دارم در این شرایط اقتصادی کشور استیضاح وزیر ورزش به صلاح نیست.

وی در پایان در رابطه با برنامه های پیش روی فدراسیون تیراندازی بعد از المپیک، گفت: ما پس از المپیک استراحت مطلقی نداشته‌ایم و در شرایط کنونی هم درحال بازنگری و اصلاح برنامه‌های آتی خود هستیم و البته برای آینده نیز تصمیماتی اتخاذ کرده‌ایم که به وقت خود انجام خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز