خبرگزاری کار ایران

فاطمی‌نسب:

امیدواریم امسال شاهد احداث خانه تكواندوی خراسان باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۷

سال گذشته در بخش آقایان نیز تنها یك مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی كشور كسب شد كه با سیاست‌هایی كه امسال مد نظر هیات است سعی داریم در این بخش نیز به اهداف خود دست یابیم.

رییس هیات تكواندوی خراسان رضوی گفت: با توجه به نداشتن یك سالن استاندارد برای انجام مسابقات امیدواریم در سال جدید با تخصیص اعتبارات شاهد احداث خانه تكواندوی استان باشیم.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی فاطمی‌نسب با اشاره به غیر استاندارد بودن خانه تكواندو فعلی و احتمال خطر آفرین بودن برگزاری مسابقات در این سالن تمرینی، عنوان كرد: سال گذشته به دلیل عدم اختصاص اعتبار ساخت خانه تكواندو در مجموعه ورزشی كوثر مشهد میسر نشد كه امیدواریم در سال جدید این پروژه عملیاتی شود.

وی با اشاره به نشست شهردار مشهد با روسای هیات‌های ورزشی در سال گذشته گفت: قول‌های مساعدی نیز از سوی شهردار مشهد برای در اختیار قرار دادن سالن و زمین به هیات تكواندو داده شد كه امیدواریم محقق شود.

رییس هیات تكواندوی خراسان رضوی با بیان اینكه اولویت ما در سال جدید توجه بیشتر به رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان است، افزود: برگزاری 4 دوره رقابت آزاد تیمی قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان در سال جدید در دستور كار قرار گرفته كه تمركز آن بیشتر بر روی سنین پایه خواهد بود.

فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری 3 لیگ پومسه بانوان و كیوروگی آقایان و بانوان در سال گذشته در استان، اظهار داشت: امسال نیز لیگ‌های پومسه و كیوروگی و مسابقات هان‌مادانگ در هر دو بخش آقایان و بانوان در دستور كار هیات قرار دارد.

وی با اشاره به كسب دو مدال طلا و دو مدال برنز توسط بانوان استان در رقابت‌های تكواندوی قهرمانی بانوان كشور در سال گذشته، افزود: یكی از اهداف ما در سال 91 قهرمان پروری در بخش بانوان بود كه این امر تا حدودی با حضور نفیسه رنگرززاده و فروغ معاونیان در اردوهای تیم ملی و قرار گرفتن تیم بانوان استان در رده هفتم كشور محقق شد.

رییس هیات تكواندوی خراسان رضوی ادامه داد: سال گذشته در بخش آقایان نیز تنها یك مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی كشور كسب شد كه با سیاست‌هایی كه امسال مد نظر هیات است سعی داریم در این بخش نیز به اهداف خود دست یابیم.

فاطمی‌نسب با بیان اینكه در سال جدید فعالیت‌های هیات در بخش آموزشی نیز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: دوره‌های هماهنگی و استاژ و كلاس‌های مربیگری درجه 2 بانوان و داوری درجه یك و 2 آقایان نیز در سال گذشته در سطح استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز