خبرگزاری کار ایران

داود علیزاده خبر داد:

آموزش مرشدان جوان در دستور کار هیات پهلوانی خراسان

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۰۳

اعزام مرشدان مجرب به دیگر كشورها برای آموزش در سال 92 از برنامه‌های هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان است كه با توجه به اعلام فدراسیون انجام خواهد شد.

رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی گفت: این هیات برنامه‌های خود در سال جدید را با توجه به تقویم فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای كشور تنظیم می كند.

به گزارش ایلنا، داود علیزاده اظهار داشت: اعزام مرشدان مجرب به دیگر كشورها برای آموزش در سال 92 از برنامه‌های هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان است كه با توجه به اعلام فدراسیون انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پهلوانك‌ها بین نوجوانان و جوانان در سال‌جدید، اعلام كرد: تدابیری نیز برای برگزاری بهتر مسابقات پیشكسوتان باستانی کار در سال جاری اندیشیده شده كه متفاوت از سال گذشته برگزار خواهد شد.

رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی از توافق اداره‌کل آموزش و پرورش استان، شهرداری مشهد و این هیات برای آموزش مرشدان جوان خبر داد و افزود: پس از برگزاری دوره آموزشی، ورزش صبحگاهی مدارس استان، توسط این مرشدان برگزار می شود.

علیزاده دیگر برنامه مهم این هیات در سال‌جاری را رتبه‌بندی تمامی باشگاه‌های مشهد و برخی باشگاه‌های شهرستان‌های استان اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: اهداء درجه و حكم اختصاصی به پیشكسوتان در سال گذشته از اقدامات مهم هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی بود.

وی تصریح كرد: کسب مقام اول كشتی پهلوانی كشور در رده نوجوانان و جوانان در سال گذشته یكی دیگر از اولویت‌های این هیات بود که محقق شد.

رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه تحقق برنامه‌های فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در استان مشروط به اختصاص یافتن بودجه‌های مربوطه و جذب اعتبار لازم است، تصریح كرد: اواخر سال 91 به دلیل مسائل مالی با مشكلات عدیده‌ای روبرو شدیم که امید است در سال 92 شاهد آنها نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز