خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه‌های مردان آسیا؛

اعضای کمیته کنترل فردا وارد تهران می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۴

رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از روز یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه در تهران آغاز می‌شود.

در آستانه آغاز مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان آسیا، اعضای کمیته کنترل مسابقات از فردا وارد تهران می‌شوند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از روز یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه در تهران آغاز می‌شود و اعضای خارجی کمیته کنترل حاضر در این مسابقات از فردا پنج شنبه 29 فروردین ماه وارد کشورمان می‌شوند.

سون ساک رییس کمیته داوران از تایلند، احمد یوسف رییس کمیته فنی از بحرین و محمد افضل عضو کمیته داوران از پاکستان هر سه روز پنج شنبه وارد تهران می‌شوند. ضمن اینکه امیل جابور عضو کمیته فنی از لبنان هم روز جمعه 30 فروردین به تهران می آید.

محمدرضا داورزنی رییس کمیته کنترل، غفار درخشنده عضو کمیته فنی، امیدوار حاتمی عضو کمیته داوران، رامین طباطبایی رییس کمیته آنتی دوپینگ و رحیم رحیم زاده پرس آفیسر اعضای ایرانی کمیته کنترل مسابقات باشگاه های آسیا هستند.

کمیته کنترل مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا متشکل از 4 عضو خارجی و 5 عضو ایرانی است که کار کنترل مسابقات را بر عهده دارند و در جلسه ی صبح روز روز جمعه 30 فروردین در دفتر ریاست فدراسیون کمیته اجرایی این رقابت ها به کمیته کنترل معرفی می شوند و هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا از 1 تا 9 اردیبهشت ماه به میزبانی تهران در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود و تیم کاله مازندران نماینده ایران در این مسابقات حاضر می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز