خبرگزاری کار ایران

رقابت ۲ روزه رکابزنان در کردستان؛

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کوهستان جام آبیدر

asdasd

این رقابت‌ها با حضور 7تیم داخلی ترافیک تهران، همدان، کردستان الف و ب، قزوین، اصفهان و سیستان و بلوچستان) و 3تیم خارجی لبنان، "زابژک" اسلونی و گرجستان) برگزار خواهد شد.

نخستین دوره رقابت‌های دوچرخه سواری بین المللی کوهستان جام آبیدر، از فردا به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان کردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری بین المللی کوهستان جام "آبیدر" از فردا چهارشنبه پنجم مهر ماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان کردستان و در شهرستان سنندج برگزار می شود.

در این دوره از رقابت‌ها؛ (فرهاد عصفوری، قدرت داودی، محمد عسگری، علیرضا مکوندی، ایرج امیرآخوری، مجتبی رحمانی، کامبیز عاشوری، فرهاد خزدوزی، فرهاد یاوریان، مسعود باطنی، جاوید مطلبی، بهرام علی قنبری، مهدی باطنی، محسن سلگی، سهراب درویشی، کوروش دوست، مصطفی امینی، حمید عطاالهی و اردشیر شمشکی) به عنوان داور حضور دارند.

نخستین دوره رقابت‌های دوچرخه سواری بین‌المللی کوهستان جام آبیدر، با حضور 7 تیم داخلی (ترافیک تهران، همدان، کردستان الف و ب، قزوین، اصفهان و سیستان و بلوچستان) و 3تیم خارجی (لبنان، تیم باشگاهی "زابژک" اسلووانی و گرجستان) برگزار خواهد شد.

همچنین اتحادیه جهانی دوچرخه سواری"اوانجلوس دیامانتیدس" قبرسی را به عنوان سرداور این دوره از مسابقات معرفی کرده است.

ترکیب تیم های داخلی شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، بدین شرح اعلام شد:

در تیم هیئت دوچرخه سواری استان قزوین؛ (یوسف سیف زاده، ناصر شهبازی، شاهین هما مقدم، بهرام ایزد پرست) به عنوان رکابزن در ماده کراس کانتری و (اکبر میجوجی، حسین رفیعی، محمد حسینقلی و مهدی اینانلو) به عنوان دوچرخه سوار دانهیل و پیمان خداداده به عنوان سرپرست، ترکیب این تیم را برای حضور در این دوره از رقابتها تشکیل می دهند.

در تیم هیئت دوچرخه سواری استان کردستان؛ (شاهو نصیری، شایان اشرفی، جاوید محمدی، محمد اردلان) به عنوان رکابزن ماده دانهیل و (شاهین رضوانفر، سامان محمدی، نامق یاری، میلاد ندری و فرزاد خدایاری) به عنوان دوچرخه سوار ماده کراس کانتری، ترکیب این تیم را در نخستین دوره رقابتهای دوچرخه سواری بین المللی کوهستان جام آبیدر تشکیل می دهند.

در تیم هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان؛ (حسین رفیعی، میثاق پرتو، سام نصر، علی یاوری، هادی محمدی) به عنوان دوچرخه سوار و نادرگیویان پور به عنوان سرپرست، ترکیب این تیم را تشکیل می دهند.

در تیم دوچرخه سواری ترافیک تهران؛ (پرویز مردانی، فراز شکری، محسن رمضانی، محمدرضا انتظاریون) به عنوان رکابزن در ماده کراس کانتری و (محمدرضا نوری، امین تاکندی، حسین زنجانیان و طاها قابلی) به عنوان دوچرخه سوار ماده دانهیل و مهرزاد بوستانی به عنوان سرپرست تیم ترکیب این تیم را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز