خبرگزاری کار ایران

امیدوارم رضازاده زودتر تصمیم‌گیری كند؛

رستمی: اخلاق كوروش باقری قابل تحمل نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۷

ما در کنار هم بدون مربی تمریناتمان را به صورت کاملا مرتب پی گیری می کنیم و همه هزینه های مورد نیاز را نیز از جیب خودمان تامین می کنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات وزنه‌برداری المپیك تاكید كرد كه اخلاق كوروش باقری برای او و دیگر المپیكی های وزنه‌برداری قابل تحمل نیست.

کیانوش رستمی درگفت وگو باخبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت خود و دیگر ملی پوشان المپیکی وزنه برداری اظهار کرد: بعد از وقفه ای که پس از المپیک به لحاظ تمرینی برای من ایجاد شد بیش از یک ماه است که تمرینات خود را شروع کرده ام و تقریبا به آمادگی خوبی هم رسیده ام. البته این آمادگی صد در صد نیست و باید برای رسیدن به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات جهانی بسیار آماده تر از این باشم.

وی افزود: البته تا زمان مسابقات جهانی هنوز شش ماه فرصت است و می توانیم در این فرصت باقی مانده خود را به آمادگی لازم برسانیم.

دارنده مدال برنز بازی های المپیک لندن با اشاره به این که خود و دیگر ملی پوشان المپیکی در یک سالن در تهران تمرینات خود را به صورت مستمر پیگیری می کنند گفت: ما در کنار هم بدون مربی تمریناتمان را به صورت کاملا مرتب پی گیری می کنیم و همه هزینه های مورد نیاز را نیز از جیب خودمان تامین می کنیم.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاق جدیدی برای حضورتان در اردوی تیم ملی افتاده گفت: هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده اما امیدوارم هرچه سریعتر شرایط جدیدی پیش پای ما قرار بگیرد تا بتوانیم در اردوی تیم ملیحضورداشته و در جریان مسابقات قهرمانی جهان مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به دست بیاوریم.

وی بااشاره به اینکه هنوز هم بر عدم کار با کوروش باقری مصر هستیم افزود: بزرگترین مشکل ما با کوروش باقری موضوع اخلاقی ایشان است که اصلا برای ما قابل هضم نیست ما 2-3 سال را به هر شکلی خودمان را قول زدیم و رفتار او را تحمل کردیم اما از این پس کوروش باقری برای ما قابل تحمل نیست و باید فکری جدید در این خصوص کرد.

رستمی با تایید این موضوع که کوروش باقری در جریان تمرینات از او خواسته موهایش را کوتاه کند گفت: باقری در فاصله 10 روز به مسابقات جهانی فرانسه چنین خواسته عجیبی از من داشت و فکر میکنم می خواست روحیه من را خراب کند. مطمئنم اگر این مربی در جریان تمرینات چنین رفتار زشتی با من نمی کرد علاوه بر مدال طلایی که به دست آوردم می توانستم رکورد جهان را که دو بار به آن حمله کردم بشکنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همشهری بودن شما و کوروش باقری هم عاملی برای دوستی شما نیست گفت: ما با هم دوست هستیم ولی در همه جای دنیا رسم است وقتی دو نفر همشهری هستند بیشتر هوای هم را داشته باشند. کوروش باقری در جریان تمرینات علاوه براینکه بیشتر هوای مرا نداشت دائما سعی می کرد شخصیت بچه ها را زیر سوال ببرد و پایین بیاورد.

قهرمان وزن 74 کیلوگرم مسابقات جهانی فرانسه در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جلسه ای برای رفع مشکلات شما نداشته اند گفت: متاسفانه تاکنون تلاشی از سوی این دو نهاد هم صورت نگرفته با این حال امیدوارم که هر چه زودتر حسین رضازاده به یک نتیجه روشن برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز