خبرگزاری کار ایران

در پی اعلام سرقت از رختکن نماینده عراق؛

درخشنده: اعتراض عراقی‌ها بی اساس است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۵

شب گذشته بعد از بازی نمایندگان ایران و عراق، اعضای این تیم اعلام کردند که از رختکن این تیم سرقت شده و از مسئولان برگزاری خواستند تا به این موضوع رسیدگی کنند.

در پی مسایل به وجود آمده توسط تیم عراق و اعلام سرقت از رختکن این تیم در شب گذشته، دبیر اجرایی مسابقات گفت: در زمان مسابقات، مسئولیت رختکن تیم ها بر عهده سرپرست تیم بوده و هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی شود بنابراین اعتراض این تیم بی اساس است.

به گزارش ایلنا، غفار درخشنده در این باره گفت: شب گذشته بعد از بازی نمایندگان ایران و عراق، اعضای این تیم اعلام کردند که از رختکن این تیم سرقت شده و از مسئولان برگزاری خواستند تا به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: به عنوان دبیر اجرایی مسابقات شخصا وارد رختکن این تیم شدم و با سرپرست عراق گفت‌وگو کردم. طبق مقررات مسابقات کلید رختکن تیم‌ها در اختیار سرپرست قرار می‌گیرد و در زمان خروج تیم‌ها از رختکن مسئولیت بر عهده سرپرست تیم است.

عضو کمیته فنی مسابقات ادامه داد: سرپرست این تیم در زمان بازی دو بار به رختکن رفت و آمد داشته و بنابراین در مورد اظهارنظر آنها هیچ مسئولیتی بر گردن میزبان نیست و خود باید پاسخگو باشند. در این بین صورت جلسه‌ای را هم تنظیم و امضا رساندیم که ثابت شود این موضوع به هیچ عنوان به میزبان مربوط نمی‌شود. جالب است از آن اتفاق تاکنون عراقی‌ها این موضوع را پیگیری نکردند.

وی در پایان گفت: ایران تاکنون میزبانی‌های زیادی را در سطح آسیا و جهان انجام داده که هرگز چنین اتفاقی رخ نداده، شاید تیم عراقی بعد از باخت مقابل ایران از نظر روانی بهم ریخته بودند اما دلیل نمی‌شود تا به کشور میزبان چنین اتهامی را وارد کنند. به هر حال ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز