خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم تکواندوی قوامین ناجا:

عنوان قهرمانی قوامین را در لیگ 92 تکرار خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۴

با تشکیل تیمی قدرتمند در رقابت‌های لیگ باشگاه‌ها عنوان قهرمانی قوامین را تکرار خواهیم کرد.

مسعود لشگری گفت: تیم تکواندوی قوامین ناجا در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های امسال با 4 تیم در 3 رده سنی به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، سرپرست تیم تکواندوی قوامین ناجا با بیان این مطلب افزود: با توجه به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در سال گذشته و بنا به نظر مسئولان ناجا و حمایت بانک قوامین، مقرر شد تیم تکواندو این باشگاه در مسابقات لیگ سال جاری با حضور چهار تیم در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان، پا به گردونه رقابت‌ها بگذارد.

وی افزود: با این وجود تکواندوکاران این باشگاه علاوه بر حضور در رقابت‌های لیگ برتر، تجربه حضور در دیدارهای لیگ دسته یک "جام نقش جهان"، لیگ نونهالان و لیگ برتر نوجوانان را به دست خواهند آورد.

لشگری درباره هدف از حضور در رقابت‌های لیگ های نونهالان و نوجوانان گفت: یکی از مهمترین اهداف مسئولان باشگاه قوامن ناجا پشتوانه‌سازی وشناسایی هوگوپوشان با استعداد و فنی است که با حضور در رقابت‌های لیگ نونهالان و نوجوانان به هدف خود خواهند رسید.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین فراهم کردن شرایط حضور تکواندوکاران این باشگاه در مسابقات لیگ این رده های سنی، امکان استفاده از فرزندان کادر اجرایی ناجا را در ترکیب تیم‌های حاضر به دنبال دارد.

لشگری در خصوص هدایت تیم نونهالان و نوجوانان تیم قوامین ناجا اظهار داشت: بنا برنظر مسئولان باشگاه و توافق های صورت گرفته، علی نعیمی به عنوان سرمربی هدایت تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان باشگاه قوامین را بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: همچنین به منظور شناسایی نیروهای مستعد و فنی، روز پنچشنبه 12 اردیبهشت یک دوره رقابتهای آزاد تکواندو در رده سنی نوجوانان برگزار و نفرات برگزیده را برای حضور در لیگ برتر نوجوانان را دعوت خواهیم کرد.

سرپرست تیم تكواندو قوامین ناجا اظهار داشت: برای حضور موفق و ایستادن بر سکوهای قهرمانی در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد و با تشکیل تیمی قدرتمند در رقابت‌های لیگ باشگاه‌ها عنوان قهرمانی قوامین را تکرار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز