خبرگزاری کار ایران

سرمربی گاز عراق:

رده هفتمی بهتر از هشتمی بود

کد خبر : ۶۷۳۳۵

تیم‌های ایران و قطر با قدرت در این مسابقات شرکت کردند و به اعتقاد من این تیم ایران است که قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم گاز عراق بعد از کسب رده هفتم مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: بازی آخر برای بازیکنان ما بی اهمیت بود اما به هر حال رده هفتمی بهتر از هشتمی است.

به گزارش ایلنا، علا عبدالستار در مورد مسابقه امروز گفت: بازیکنانم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند هر چند از عدم صعود به جمع چهار تیم برتر ناراحت بودند اما برای رده هفتمی در این بازی جنگیدند.

وی افزود: بازیکنان ما برخلاف بازی‌های قبلی که از نظر روحی بهم ریخته بودند در این بازی آرامش داشتند. البته از پاسور لهستانی‌مان در بازی امروز استفاده نکردیم.

عبدالستار در مورد تیم هند هم گفت: هند خیلی خسته بود. این تیم در بازی‌های قبلی خود فشار زیادی را داشت و در بازی امروز مقابل ما از نظر جسمی کم آورد.

سرمربی گاز عراق با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد. ما قبلا در این مسابقات نبودیم اما این رقابت‌ها تجربه خوبی برای ما شد و بعد از بازگشت به کشورمان باید در لیگ عراق شرکت کنیم.

عبدالستار همچنین تاکید کرد: تیم‌های ایران و قطر با قدرت در این مسابقات شرکت کردند و به اعتقاد من این تیم ایران است که قهرمان می‌شود. بازیکنان تیم ایرانی ایرانی اند و از یک ریشه، اما بازیکنان قطر فقط پاسپورت این کشور را دارند و در این تیم بازی می کنند. امیدوارم که ایران قهرمان شود.

وی در مورد غیبت تیم کویت هم گفت: کویت تیم خیلی خوبی است و از دو بازیکن صرب و برزیلی بهره می‌برد. ما قبل از این مسابقات با آنها بازی کردیم. نمی‌دانم چرا به تهران نیامدند اما مطمئنم اگر به این مسابقات وارد می‌شدند یکی از 4 تیم برتر مسابقات بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز