خبرگزاری کار ایران

خالقی خبر داد:

اعلام آمادگی 15 تیم خارجی برای حضور در تور آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۲

قرار شد فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن موافقت با موارد درخواستی هیات آذربایجان شرقی، کمک‌های لازم برای برگزاری هرچه بهترین این تور را محقق کند.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تشریح از سفر به آذربایجان شرقی، گفت: تا این لحظه 15 تیم خارجی برای حضور در تور آذربایجان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران(آذربایجان)، روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون به میزبانی تبریز برگزار شد.

در همین راستا اصغر خالقی اظهار داشت: روز گذشته در حضور محمودی، مدیرکل اداره تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی و معاونین ورزشی استان، در خصوص مشکلات تور ایران(آذربایجان) به بحث و تبادل نظر پرداختیم. قرار شد فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن موافقت با موارد درخواستی هیات آذربایجان شرقی، کمک‌های لازم برای برگزاری هرچه بهترین این تور را محقق کند.

وی ادامه داد:در خصوص مسائل مالی هم قرار شد طی جلسه‌ای با حضور حمید سجادی، معاون وزیر ورزش و محمودی تصمیم‌گیری مقتضی صورت گرفته و وزارت ورزش هم در صورت صلاحدید برای برگزاری هرچه بهتر این تور کمک‌‌های لازم را صورت بدهد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه در سفر به آذربایجان شرقی از پیست دوچرخه‌سواری تازه به بهره برداری رسیده این استان هم بازدید کردیم، تصریح کرد: در زمان بازدید از این مجموعه مقرر شد اداره کل تربیت بدنی استان پیگیری‌های لازم برای رفع نواقص پیست را از طریق شرکت توسعه و تجهیز به عمل آورد.

وی درخصوص برگزاری تور ایران تاکید کرد: تا این لحظه 15 تیم خارجی (ملی و باشگاهی) برای حضور در این تور حضور اعلام آمادگی کرده‌اند ضن اینکه 5 تیم مطرح داخلی هم در این تور حضور می‌یابند.

خالقی گفت: در بخشی دیگر از این سفر ضمن دیدار با مسئولان باشگاه دوچرخه‌سواری پتروشیمی صحبت‌هایی را پیرامون توسعه این رشته ورزشی در رده‌های مختلف سنی انجام داده و از آنها خواستیم از پیست تبریز نهایت استفاده را ببرند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز