خبرگزاری کار ایران

به صحبت‌های صفایی کاری ندارم؛

شجاعی: غیبت نماینده کمیته المپیک در انتخابات مهم نیست

asdasd

این که نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات فدراسیون تیرو کمان حضور نداشته تصمیم خود مسئولان این کمیته است و کمیته بین المللی المپیک دستوری به آنها برای عدم حضور در انتخابات فدراسیون ها نداده است.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به اینکه وزارت ورزش پیگیر مشکلات اساسنامه‌ای فدراسیون‌هاست، تاکید کرد که طبق قانون، کمیته ملی المپیک در انتخابات همچون سایر اعضای مجامع یک رای دارد و نبودنش مهم نیست.

محمدعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ابتدا با اشاره به موضوع منشوری شایعه منشوری بودنش از جانب فدراسیون فوتبال گفت: این موضوعی بود که از گذشته مطرح شده بود و شایعه ای بیش نبود اما در روز مجمع یکی از خبرنگاران تاکید داشت که نام من در لیست منشوری ها بوده که من هم پاسخی به او ندادم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود انتخابات فدراسیون تیروکمان مورد تایید کمیته بین امللی المپیک و فدراسیون جهانی این رشته نیست، گفت: این موضوعی است که قرار نیست ما پیگیر آن باشیم و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اسناد و مدارک تغییرات اساسنامه فدراسیون های ورزشی را به این دو نهاد بین المللی ارسال کرده‌اند و بعید است مشکلی پیش بیاید.

رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید براینکه این فدراسیون تابع تصمیمات وزارت ورزش است، اظهار کرد: در مقطع کنونی وزارت ورزش تصمیم به برگزاری این انتخابات گرفته و ما هم به عنوان یک فدراسیون ورزشی باید تابع قوانین وزارت خانه می‌بودیم.

وی در رابطه با عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک کشورمان در انتخابات این فدراسیون گفت: طبق قوانین، انتخابات فدراسیون‌های ورزشی با حضور دو سوم اعضا مجمع برگزار می شود و طبق قانون، نماینده کمیته ملی المپیک هم مثل سایر اعضای مجمع تنها یک رای در این انتخابات دارد و نبودنش مشکلی ایجاد نکرده و مهم نیست.

شجاعی در پاسخ به این سوال که عدم حضور نماینده کمیته ملی المپیک در این انتخابات به معنی غیر قانونی بودن و عدم تایید کمیته بین المللی المپیک نیست، گفت: این که نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات فدراسیون تیرو کمان حضور نداشته تصمیم خود مسئولان این کمیته است و کمیته بین المللی المپیک دستوری به آنها برای عدم حضور در انتخابات فدراسیون ها نداده است.

وی افزود: ما طبق قانون و دستور وزارت ورزش و جوانان اقدام به برگزاری انتخابات فدراسیون تیرو کمان کرده ایم و مطمئن باشید که این وزارتخانه پیگیر رفع مشکلات موجود خواهد بود.

شجاعی در واکنش به گفته کریم صفایی که همچنان خودش را رییس فدراسیون تیر و کمان عنوان کرده گفت: ما به صحبت‌های او کاری نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. او می‌تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد.

رئیس فدراسیون تیرو کمان در رابطه با برنامه های خود برای آینده این رشته هم گفت: در شرایط کنونی ما برنامه های خود را با تعیین تکلیف سیستم داخلی فدراسیون و اصلاح ساختار موجود آغاز خواهیم کرد تا در آینده برنامه های آتی را تدوین و بررسی کنیم.

وی در پایان با اشاره به این که مدارس آرش و آذر اجازه فعالیت در سایت آزادی را ندارند گفت: فعالیت این مدارس به ما ارتباطی ندارد و اجازه نمی دهیم مدارس آرش و آذر در سایت آزادی بماند چرا که آموزش و پرورش اجازه این کار را از ما سلب کرده است. ما نه موسس این مدارس بوده ایم و نه اصراری به ادامه فعالیت آنها داریم. اما فدراسیون تیرو کمان در حوزه تخصصی خودش به زودی مدارسی را راه اندازی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز