خبرگزاری کار ایران

IOC اساسنامه کمیته را عودت داد؛

برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک همچنان در هاله‌ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۵

نکته مهم اینکه روند پروسه اصلاح اساسنامه بدون اعلام زمان دقیق تائید آن همچنان ادامه خواهد یافت و این در حالی است که کمتر از یک و نیم ماه به انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است.

انتخابات کمیته ملی المپیک ایران به احتمال فراوان به بعد از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری موکول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طولانی شدن پروسه اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک و عدم تائید دوباره این اساسنامه توسط کمیته بین‌المللی المپیک انتخاب رئیس و هیات اجرایی این کمیته در ایران را به بعد از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری موکول خواهد کرد.

آنطور که شواهد و قرائن حکایت می‌کنند گویا روز گذشته IOC اساسنامه کمیته ملی المپیک را بعد از بررسی دوباره رد کرده و آن را برای اصلاح دوباره به ایران عودت داده و قرار است روز سه شنبه هفته جاری هیات اجرایی این کمیته و نمایندگان وزارت ورزش دوباره روی این موضوع بحث کرده و به جمع‌بندی نهایی برسند تا برای سومین بار اساسنامه به مقر کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شود. این در حالی است که سیدمهدی هاشمی یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته مدعی شده به صورت شفاهی ایرادات IOC بر طرف شده است.

نکته مهم اینکه روند پروسه اصلاح اساسنامه بدون اعلام زمان دقیق تائید آن همچنان ادامه خواهد یافت و این در حالی است که کمتر از یک و نیم ماه به انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است و هنوز کاندیداهای انتخابات کمیته هم معرفی نشده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز