خبرگزاری کار ایران

در مراسمی ویژه؛

قهرمانان، مربیان و پیشكسوتان ناشنوای خراسانی تجلیل شدند

کد خبر : ۶۹۳۸۵

جوایز و حمایت‌های فدراسیون‌ها و وزارت ورزش برای این قشر از ورزشكاران، در مقایسه با جوایز ورزشكاران سالم و حتی پارالمپیكی‌ها بسیار ناچیز است.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان رضوی گفت: در مراسمی از تلاش‌های 60 نفر از قهرمانان، مربیان و پیشكسوتان ورزش‌های ناشنوایان استان تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، محمد شیخ‌زاده گفت: این مراسم عصر دیروز 15در تالار همایش‌های مرکز تربیت معلم شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد و در آن از سوی خیرین جوایز ارزنده‌ای به مدال آوران و قهرمانان ورزش‌های ناشنوایان استان که سال گذشته در عرصه‌های بین المللی درخشیدند، اهدا شد.

وی با اشاره به اهدای 5 واحد آپارتمان به ملی‌پوشان رشته‌های فوتبال و والیبال استان، افزود: در این مراسم مصطفی رحیم فردوسی نژاد، محمدعلی گرایلی و مرتضی عباسی كه در سال 2012 در كسب قهرمانی تیم ملی فوتبال و فوتسال ناشنوایان كشور به ترتیب در رقابت‌های آسیایی كره جنوبی و قهرمانی جهان در سوئد سهیم بودند، جوایز خود را دریافت كردند.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا استان با اشاره تجلیل از پرویز نسایی و وحید طالبی كه در سال 2012 به همراه تیم ملی والیبال ناشنوایان كشور در اوكراین به مقام چهارم جهان دست یافته بودند و اهدای یک دستگاه آپارتمان به این ورزشكاران، افزود: در این مراسم قول اهدای 3 دستگاه آپارتمان به مهدی سلحشور نائب قهرمان جودو آسیا در سال گذشته، مهدی بوستانی دیگر عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان كشور و مهدی بووند نفر اول رقابت‌های بولینگ ورزشكاران پیوند اعضا خاورمیانه در ابوظبی نیز از خیرین گرفته شد.

شیخ زاده با بیان اینکه ورزشكاران ناشنوای كشور همانند افراد سالم افتخار آفرینی می‌کنند، عنوان كرد: متاسفانه جوایز و حمایت‌هایی كه از سوی فدراسیون‌ها و وزارت ورزش برای این قشر از ورزشكاران در نظر گرفته می‌شود، در مقایسه با جوایز ورزشكاران سالم و حتی پارالمپیكی ها بسیار ناچیز است كه ورود خیرین استان به این عرصه و حمایت‌های این‌چنینی از ورزشكاران ناشنوا در افزایش انگیزه آنان بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 12 نفر از ورزشكاران خراسان رضوی در رشته‌های مختلف ناشنوایان و پیوند اعضا به اردوهای آمادگی تیم های ملی دعوت شده‌اند كه امیدواریم شاهد حضور و درخشش آنان در رقابت‌های المپیك تابستانی امسال در كشورهای بلغارستان و آفریقای جنوبی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز