خبرگزاری کار ایران

تنها منافع تیم ملی اهمیت دارد؛

پیمان اکبری: مسابقات جهانی مانند هندوانه در بسته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۶۸

در این برهه زمانی تنها منافع تیم ملی اهمیت دارد و هدف همه موفقیت تیم ملی در لیگ جهانی است.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: در این برهه زمانی تنها منافع تیم ملی اهمیت دارد و هدف همه موفقیت تیم ملی در لیگ جهانی است.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری درخصوص تعطیلی تمرینات تیم ملی زیر 23 سال و پیگیری از آن از 7 خردادماه گفت: در جلسه‌ای که با سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون والیبال داشتیم مقرر شد تا با توجه به زمان کافی برای تیم زیر 23 سال، اردوی این تیم را موقتا تعطیل کنیم تا تیم‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان که مسابقات مهمی رادر پیش دارند با آرامش بیشتری در اردوها تمرینات خود را برگزار کنند.

وی افزود: هدف از تعطیلی اردو فقط موفقیت تیم ملی در لیگ جهانی است. تا زمان مسابقات جهانی زیر 23 سال فرصت کافی داریم تا حتی از صفر شروع کنیم و به اوج برسیم به همین دلیل می‌خواهیم همه امکانات در اختیار تیم ملی باشد تا این تیم کمبودی نداشته باشد. به همین دلیل معتقدم تصمیمی را که گرفتیم منطقی است.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال با اشاره به برپایی اردوی این تیم از خردادماه گفت: به هر حال برنامه تمرینی ما دچار تغییر می‌شود. در حال حاضر بازیکنان شرایط خوبی دارند. در طول این مدت برنامه‌ریزی خوبی داشتیم اما الان شرایطی به وجود آمده که به خاطر کمبود امکانات، همه باید به بزرگسالان کمک کنیم.

اکبری در مورد پیشنهاد ولاسکو ادامه داد: ولاسکو معتقد است تیم زیر 23 سال باید مستقل کار کند. ما هم پیگیر اردوهای برون‌مرزی این تیم هستیم تا بتوانیم چند بازی تدارکاتی برون‌مرزی را پیش از اعزام به مسابقات جهانی داشته باشیم. البته با توجه به حضور 4 بازیکن زیر 23 سال در اردوی بزرگسالان، تا زمان بازگشت آنها از بازیکنان جایگزین استفاده می‌کنیم.

وی در مورد پیش بینی مسابقات جهانی زیر 23 سال گفت: این مسابقات مانند هندوانه در بسته است. با توجه به اینکه اولین دوره مسابقات جهانی این رده است بنابراین پیش بینی غیرممکن است. اما می‌توانم به صراحت بگویم از سطح بالایی برخوردار است چراکه بازیکنان جوانان در سال‌های قبل تیم‌های ملی کشورها، امسال در این رده بازی می‌کنند. به هر حال هدف ما کسب بهترین نتیجه با توجه به شرایط موجود و ارائه بازی خوب در میان تیم‌های جهان است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز