خبرگزاری کار ایران

صبح و عصر برگزار می‌شود؛

تمرینات فشرده شاگردان ولاسکو در دو گروه

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۶۹

سرمربی تیم ملی والیبال در هر 4 نوبت تمرین روزانه، ملی‌پوشان را زیر نظر دارد.

با نزدیک شدن به مسابقات لیگ جهانی والیبال با نظر  ولاسکو تمرینات تیم ملی بزرگسالان فشردگی و شدت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ جهانی والیبال و فشردگی آن سرمربی تیم ملی در نظر دارد با گسترش تمرینات و بالا بردن فشردگی آن تمرینات را در دو گروه الف و ب برگزار کند اما با توجه به اینکه مسابقات زیر 23 سال در مهرماه برگزار می‌شود، سرمربیان تیم‌های بزرگسالان و زیر 23 سال طی نشستی با مسئولان فدراسیون والیبال تصمیم گرفتند به دلیل کمبود فضا و مکان تمرینی و همزمانی اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان و اهمیت حضور تیم ملی بزرگسالان در لیگ جهانی، تمرینات زیر 23 سال از 7 خردادماه از سر گرفته شود.

بر این اساس تیم ملی بزرگسالان از این پس در قالب دو گروه الف و ب دو نوبت صبح و عصر زیر نظر ولاسکو به انجام تمرینات تاکتیکی و بدنسازی پرداخته و تمرینات خود را به صورت گسترده‌تر به انجام می‌رساند.

لازم به ذکر است سرمربی تیم ملی والیبال در هر 4 نوبت تمرین روزانه، ملی‌پوشان را زیر نظر دارد.

تیم ملی والیبال کشورمان خردادماه اولین حضور خود در مسابقات لیگ جهانی را تجربه می کند و به همین دلیل تمرینات آماده سازی خود را از اوایل فروردین‌ماه در تهران آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز