خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

سپاهان مستحق کسب عنوان قهرمانی بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۸

از اینكه در شور و شعف و شادی مردم ورزش دوست استان شریك هستم، خداوند متعال را سپاس می‌گویم.

 ایلنا: علیرضا ذاكر اصفهانی در پیامی، قهرمانی مقتدرانه تیم فولاد مباركه سپاهان در مسابقات جام حذفی را به همه ورزش دوستان و مردم شهید پرور و قهرمان اصفهان شادباش گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، ذاكر اصفهانی در این پیام، حماسه آفرینی دلاور فرزندان طلائی اصفهان كه همچون زاینده رود خروشیدند و عنوان قهرمانی جام حذفی كشور را كسب كردند، تبریك گفته و تیم سپاهان اصفهان را مستحق کسب این عنوان قهرمانی دانسته است.

وی در این پیام آورده است: این پیروزی ارزشمند را به همه هواداران عزیز، مدیریت موفق شركت فولاد مباركه، مدیریت سرافراز باشگاه سپاهان، كادر فنی و بازیكنان غیور باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مباركه سپاهان تبریك می گویم و مراتب قدردانی خود و مردم اصفهان را نثار این عزیزان می‌كنم.

استاندار اصفهان در این پیام، پیروزی مقتدرانه این تیم بزرگ را حاصل تلاش پاک و جوانمردانه پهلوانان عرصه ورزش استان دانست كه موجب شد میوه قهرمانی بارور شده و مردم شهید پرور اصفهان برای چندمین بار شاهد افتخار آفرینی این عزیزان باشند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم فتح قله های آسیا توسط این دلاورمردان محقق شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز