خبرگزاری کار ایران

کمیته فنی اختیار نداشته باشد، نمی‌مانم؛

پنجعلی: مخالف جدا شدن گل‌محمدی از پرسپولیس هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۸۹

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد که اغلب اعضای حاضر در جلسه سه شنبه شب این باشگاه با جدایی یحیی گل‌محمدی مخالف هستند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد که اغلب اعضای حاضر در جلسه سه شنبه شب این باشگاه با جدایی یحیی گلمحمدی مخالف هستند.

محمد پنجعلی در گفت وگو باخبرنگار ایلنا در رابطه با جلسه شب گذشته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان گفت: ما به دعوت باشگاه به این جلسه دعوت شدیم تا در رابطه با برنامه ریزی برای فصل بعد پرسپولیس تصمیم گیری کنیم.

وی در رابطه با استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تا دیشب قرار نبود چنین اتفاقی رخ دهد اما صبح امروز وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم امیدوارم که شرایطی فراهم شود یحیی گل محمدی به پرسپولیس برگشته و فعالیتش را از سر بگیرد.

این عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس شکل بگیرد گفت: طبق آن چیزی که در جلسه سه شنبه مطرح شد قرار بر این است که یک کمیته فنی به معنای واقعی شکل بگیرد و بندهایی در اساس نامه آن گنجانیده شود که کمیته فنی اختیارات زیادی داشته باشد و فقط صرف حضور چند پیشکسوت در آن نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که این کمیته مثل گذشته تاثیری در تصمیمات باشگاه نداشته باشد گفت: مطمئن باشید اگر قرار به روال گذشته باشد یک دقیقه هم در این کمیته نخواهم ماند. بنده همیشه اعتقاد دارم که چند فکر بهتر از یک فکر است و امیدوارم که ساختاری در باشگاه شکل بگیرد که بتوان از علم و تجربه اعضای کمیته فنی که همان پیشکسوتان باشگاه هستند بهره کافی برده شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شخصا موافق را استعفا و کنار گذاشته شدن یحیی گل محمدی هستید گفت: یحیی گل محمدی به عنوان یکی از سرمایه های پرسپولیس و کسی که کاپیتان این تیم و تیم ملی بوده باید شان و جایگاهش حفظ شود مطمئنا این گونه خداحافظی به هیچ وجه برای یحیی قشنگ نیست و قطعا باید در جلسه ای صحبت های او را بشنویم.

وی افزود: بنده عقیده دارم که یحیی در طول مدت حضورش در پرسپولیس نتایج بدی نگرفته و تنها در فینال جام حذفی بود که قدری بدشانسی آورد ولی او تیم 12 جدول را از ژوزه مانوئل تحویل گرفت و اکنون با عنوان ششمی با پرسپولیس به پایان فصل رسیده است.

پنجعلی با تاکید براینکه سایر اعضای کمیته فنی که قرار است در آینده شکل بگیرد با مربی خارجی مخالف هستند افزود: مربی خارجی تجربه نشان داده که نمی تواند کمکی به فوتبال ما بکند. فوتبال ایران به لحاظ ساختاری و حاکم بودن تفکر دولتی بر آن این همه مشکل دارد و تا از این حیث خود را ترمیم نکنیم و روی به بخش خصوصی نیاوریم شرایط به همین گونه پیش خواهد رفت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه سه شنبه شب تصمیمی برای بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس صورت گرفت گفت:‌ در این رابطه صحبتی نشد ولی من فکر می کنم موضوع علی کریمی با صحبت و مذاکره قابل حل است. ما نباید به راحتی از کنار بازیکن بزرگی مثل کریمی بگذریم او بازیکنی است که هنوز هم می تواند یکی از مهره های مهم فوتبال ملی و باشگاهی مان باشد و در فوتبال این سن و سال نیست که بازی می کند و جسم و روح بازیکنان است که در زمین تلاش می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز