خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری،

ژوزه: کریمی جایی در پرسپولیس من ندارد

asdasd

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد تا زمانی که در این تیم باشد علی کریمی جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد تا زمانی که در این تیم باشد علی کریمی جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مانوئل ژوزه بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنار گذاشتن علی کریمی، تصمیم شخصی ام بوده و مسوولیت آن را برعهده می گیرم اما بدانید از این تصمیم برنخواهم گشت.

وی در باره اینکه علی کریمی صبح امروز در محل تمرینات این تیم حاضر شده و به طور اختصاصی تمرین کرده است نیز گفت: از این موضوع و نشست مشترکی که می گویید بین این بازیکن، یحیی گل محمدی و محمد رویانیان تشکیل شده است، نیز بی اطلاعم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در باره دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان نیز اظهار داشت: پرسپولیس شرایط بدی دارد و دوران سختی را سپری می کنیم، اتفاقات زیادی در این تیم رخ داده که این تیم آسیب پذیر شده است، از این رو بازی سختی مقابل آلومینیوم هرمزگان خواهیم داشت.

ژوزه با گلایه از مسوولان فدراسیون فوتبال در برگزاری دیدار این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان پس از اتفاقاتی که در ورزشگاه ذوب آهن اصفهان رخ داد، افزود: این بازی با توجه به آن اتفاقات نبایستی برگزار می شد اما ما برخلاف میل باطنی و در حالیکه در شرایط بدی هستیم، باید به دیدار تیم آلومینیوم برویم.

وی سپس به محرومیت تیم پرسپولیس و بازی در ورزشگاه خالی برابر تیم آلومینیوم هرمزگان نیز اعتراض کرد و گفت: تماشاگری تخلف کرده و ما جریمه شده و باید در بازی خانگی به دیدار رقیب خود برویم.

ژوزه ادامه داد: فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد و از اینکه فردا باید در ورزشگاه خالی، از تیم آلومینیوم هرمزگان پذیرایی کنیم، ناراحتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه به دیدار هفته گذشته تیمش برابر سپاهان اصفهان اشاره کرد و افزود: در نیمه نخست آن دیدار، فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم اما در نیمه دوم و با اتفاقاتی که شاید به باشگاه سپاهان اصفهان هم مربوط نباشد، با 6 بازیکن مقابل این تیم قدرتمند بازی کردیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم آن دیدار اضافه کرد: بازیکنانم در آن دیدار، شجاعت به خرج داده و بازی خوبی را مقابل تیم سپاهان به نمایش گذاشتند.

به اعتقاد وی، شبکه ای در تیم و باشگاه وجود دارد که نمی خواهد این تیم موفق باشد البته این مربوط به امروز و دیروز نیست و تا آنجا که اطلاع دارم، 10 سال است این اتفاقات عجیب و غریب در این تیم می افتد.

به گفته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، افرادی که در این شبکه فعالیت می کنند، بسیار در کار خود مهارت داشته و با برنامه ریزی دقیق دست به عمل می زنند.

وی افزود: هنوز از اتفاقاتی که در آن بازی افتاد شوکه هستم وضعیت تیم در نیمه دوم بسیار بد بود البته این به نیمکت نیز سرایت کرده و هنگامی که می خواستم نیلسون دروازه بان تیم را تعویض کنم، متوجه شدم این موضوع به شهاب گردان دروازه بان جانشین نیز سرایت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بار دیگر تاکید کرد: می توانم به این تیم کمک کنم و به هیچ وجه نمی خواهم از این تیم بروم.

وی در ادامه و در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه محرومیت ˈعلی کریمیˈ چه وقت به پایان می رسد نیز گفت: فردا بازی داریم و نمی خواهم در این باره بیش از آنچه که گفتم صحبت کنم اما بدانید زودتر می خواستم این کار را بکنم که متاسفانه طول کشید اما تا آخرش روی عقیده خود استوار هستم و از تصمیم خود بر نمی گردم.

وی در باره اینکه اگر این بازیکن از شما عذرخواهی کند آیا مساله حل خواهد شد نیز گفت: نمی خواهم در این باره و اینکه اگر عذرخواهی کند چه اتفاقی می افتد، بیش از این خود را درگیر کنم دغدغه اصلی من بازی فردا (پنجشنبه) مقابل آلومینیوم هرمزگان است.

ژوزه در باره اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط چه وقت درست می شود و آیا می توانید در این خصوص زمان دهید نیز اظهار داشت: تیم مشکل روحی روانی دارد. این تیم درست شدنی است اما بدانید مشکل این تیم جدی تر از این حرف هاست و با یک یا دو روز کار کردن درست نخواهد شد، در این باره به زمان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه این بدترین شروعش در طول مربیگری اش در فوتبال بوده است، تصریح کرد: در 3 سال آخر مربیگری ام فقط 3 باخت داشته ام اما این جا و هنوز در ابتدای فصل هستیم و تعداد شکست های تیمی که هدایت آن را برعهده دارم، بیش از این است.

وی در ادامه و در باره قولی که ابتدای فصل به مدیران و هواداران این تیم مبنی بر اینکه پرسپولیس دوازدهم نخواهد شد نیز گفت: هنوز سرقول خود هستم، عجله نکنید فصل هنوز تمام نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه مدیرعامل این باشگاه به وی کارت زرد داده است نیز گفت: رویانیان به من کارت زرد نداده است، روزنامه ها چیزهای زیادی می نویسند. مسوولان باشگاه حتی به دلیل بازی زیبای بازیکنان در نیمه نخست برابر سپاهان به من تبریک نیز گفتند. من می توانم به این تیم کمک کنم و از این تیم نخواهم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز