خبرگزاری کار ایران

دور نگاه ویژه‌ای به جانبازان داریم؛

باقرزاده: اسپانسری نداشتیم که جایزه ویژه‌ای به شمشیربازان بدهیم!

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۴

در مسابقات جایزه بزرگ 74 نفر در قسمت آقایان و 40 نفر بانوان در اسلحه اپه، 45 نفر آقایان و 25 نفر بانوان در اسحله سابر، 37 نفر آقایان و 22 نفر بانوان در اسلحه فلوره حاضر بودند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ در 3 اسلحه سابر، اپه و فلوره و در قسمت جانبازان و معلولین برگزار شد.

فضل‌الله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسابقاتی که برگزار شد آغاز فصل شمشیربازی بود تا ورزشکاران را در کوران مسابقات قرار دهیم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا که 10 تا 20 خرداد ماه در شانگهای چین برگزار می‌شود آماده شوند، البته قرار بود این مسابقات مردادماه در لبنان برگزار شود که به دلیل مسائل امنیتی مورد قبول واقع نشد.

وی ادامه داد: مسابقات جایزه بزرگی که ما برگزار کردیم با حضور 74 نفر در قسمت آقایان و 40 نفر بانوان در اسلحه اپه، 45 نفر آقایان و 25 نفر بانوان در اسحله سابر، 37 نفر آقایان و 22 نفر بانوان در اسلحه فلوره بود.

باقرزاده افزود: این مسابقات جایزه بزرگ بود و نفر اول مبلغ 300 هزار تومان، نفر دوم 150 هزار و نفر سوم 75 هزار تومان دریافت کردند. البته مبلغ بسیار کمی بود ولی به دلیل نداشتن اسپانسر نتوانستیم جایزه‌ای بیشتر را در نظر بگیریم.

وی در خصوص حضور شمشیرزنان جانباز و معلول گفت: به همت فدراسیون جانبازان و معلولین تعدادی از ورزشکاران شمشیرزن به این مسابقات آمدند که به نفر اول 200 هزار تومان و نفر دوم 100 هزار تومان جایزه دادیم و لازم است بگویم اگر فدراسیون جانبازان و معلولین به آنها رسیدگی کند حتما جزو قهرمانان پاراالمپیک خواهند بود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: در اسلحه اپه حسین جعفری، در اسلحه سابر مجتبی عابدینی و در اسلحه فلوره صیاد قنبری قهرمان شدند و در جانبازان و معلولین بهروز جمشیدی به مقام اول دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز