خبرگزاری کار ایران

آیندگان این روز را فراموش نمی‌کنند؛

سلیمانی: بعید بود عرب‌ها به ایران رای بدهند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۰

بعید بود کشورهای عربی غرب آسیا به ایران بیایند و ایده ای که ایران داده بود را تایید کنند و حتی رئیس فدراسیون آسیا هم از ایران باشد.

نخستین اجلاس اسکواش غرب آسیا به میزبانی کشورما با حضور 6 کشور از 9 عضو و رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد و رئیس فدراسیون کشورمان به عنوان رئیس غرب آسیا انتخاب شد.

رئیس فدراسیون اسکواش غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره گفت: امروز روز بزرگی برای اسکواش ایران بود.آیندگان این روز را فراموش نخواهند کرد.

مسعود سلیمانی تصریح کرد: بعید بود کشورهای عربی غرب آسیا به ایران بیایند و ایده‌ای که ایران داده بود را تایید کنند و حتی رئیس فدراسیون آسیا هم از ایران باشد. در انتخابات امروز بنده به عنوان رئیس فدراسیون اسکواش غرب آسیا انتخاب و نایب رئیس هم عباس المظاهر از کشور عراق است و به مدت 4 سال در این سمت حضور خواهم داشت.

وی افزود: در دیداری که با دیوید موئی نایب رئیس کنفدراسیون آسیا داشتم گفت که اگر ایران طرح پیشنهادی را ارائه کند حتما حمایت خواهیم کرد. در اجلاس ماه گذشته که در سئول کره جنوبی برگزار شد دیوید موئی به عنوان رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد و حمایت قطعی را هم از ما عنوان کرد. در اجلاس امروز عربستان و قطر به دلیل مسائل سیاسی کشورمان حضور نداشتند و توانستم آرا را کسب کنم.

رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان درخصوص برنامه‌های خود گفت: مسابقاتی تحت عنوان جایزه بزرگ در نظر داریم برگزار کنیم و هر سال یک کشور میزبان خواهد بود. اساسنامه ایمیل خواهد شد. دبیر کل هم از کشورمان خواهد بود و اعضا را از کشورهای دیگر انتخاب می کنیم. شیخ طلال رئیس المپیک غرب آسیا هم از ایران و غرب آسیا حمایت ویژه ای خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز