خبرگزاری کار ایران

والیبال جوانان آسیا- ارومیه؛

سرمربی ترکمنستان: ایران گزینه اول قهرمانی است

برخی از بازیکنان ترکمنستان سابقه بازی در تیم نوجوانان کشورمان را دارند اما تعداد دیگر تازه به تیم ملحق شدند و تجربه کافی در بازی های برون مرزی ندراند.

سرمربی تیم والیبال ترکمنستان گفت: تیم والیبال جوانان ایران گزینه نخست کسب عنوان قهرمانی در شانزدهمین دوره مسابقات است.

به گزارش ایلنا، سردار تک نظر اف پس از پذیرش شکست در برابر استرالیا در نشست مطبوعاتی گفت: ابتدا این پیروزی را به استرالیا تبریک می گویم. بازیکنان ترکمنستان در ست اول اعتماد به نفس نداشتند اما در ست های بعدی خیلی بهتر شدند.

وی با بیان اینکه شاگردانش تجربه بازی های برون مرزی ندارند، تصریح کرد: برخی از بازیکنان ترکمنستان سابقه بازی در تیم نوجوانان کشورمان را دارند اما تعداد دیگر تازه به تیم ملحق شدند و تجربه کافی در بازی های برون مرزی ندراند.

سرمربی تیم والیبال جوانان ترکمنستان در ادامه میزبانی ارومیه در این رقابت ها را عالی توصیف کرد و افزود: محل اسکان و تغذیه خوب است و سالن های بازی و تمرینات نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی سخت ترین بازی تیم ترکمنستان را در برابر ایران دانست و گفت: امیدوارم در بازی با ایران پیروز شویم.

تیم های والیبال ترکمنستان و استرالیا نخستین بازی شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا را صبح امروز در ارومیه برگزار کردند که جوانان استرالیا سه بر دو حریف خود را شکست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز