خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه فرهنگ و ورزش رادیو ورزش به ایلنا خبرداد:

برگزاری بیست و ششمین مراسم گلریزان طی هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۰

ما بدون کم‌ترین چشم داشتی آماده‌ایم در همه اصناف و بخش ها مراسم گلریزان را برگزار کنیم و عواید آن را نیز به نیازمندان همان صنف کمک کنیم.

مدیر گروه فرهنگ و ورزش رادیو ورزش از برگزاری سنت حسنه گلریزان طی پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

مهدی سیفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان روز پنجشنبه که قرار است در محل زورخانه پهلوان محمود نامجو واقع در مجتمع آتش نشانی تهران برگزار شود، گفت:‌ رادیو ورزش با همکاری فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای به رسم 25 بار گذشته خود روز پنجشنبه هفته جاری قصد دارد با حضور پیشکسوتان عرصه ورزش بیست و ششمین برنامه گلریزان خود را با نیت کمک به نیازمندان برگزار کند و امیدواریم که با استقبال خوبی از جانب مردم مواجه شود.

وی تصریح کرد: دو سال پیش ستادی در رادیو ورزش تحت عنوان «ستاد احیا سنت حسنه گلریزان» شکل گرفت و قرار شد ما با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، ستاد دیه کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعداد دیگری از ارگان های مرتبط با این موضوع این سنت حسنه که ریشه در تاریخ مردم و ایران اسلامی دارد را احیا کنیم.

مدیر گروه فرهنگ و ورزش رادیو ورزش در ادامه گفت: ما همواره تلاش داریم در این راه افراد و سازمان های مختلف را برای حضور پررنگ در مراسم گلریزان جذب کنیم. خوشبختانه تاکنون ارگان های زیادی را درگیر این موضوع کرده ایم اما هنوز با حد ایده آل فاصله داریم.

وی در پاسخ به این سوال که عواید برگزاری این مراسم به چه شکل هزینه خواهد شد، گفت: معمولا نهاد خیریه‌ای که برگزاری این مراسم را به عهده می‌گیرد هدایای جمع آوری شده را صورت جلسه می‌کند و بسته به نیازی که در جامعه احساس می‌شود هزینه می‌کند. رادیو ورزش هم به عنوان یکی از بانیان برگزاری مراسم گلریزان تنها وظیفه تبلیغات و پوشش رسانه‌ای آن را به عهده می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این ستاد آماده است تا مراسم گلریزان را در همه صنوف و بخش‌های دیگر کشور فعال کند، گفت: ما بدون کم‌ترین چشم داشتی آماده‌ایم در همه اصناف و بخش ها مراسم گلریزان را برگزار کنیم و عواید آن را نیز به نیازمندان همان صنف کمک کنیم.

سیفی با اشاره به آخرین مراسم گلریزانی که در روز تولد حضرت زهرا برگزار شد، اظهار کرد: ما این مراسم را در محل زورخانه موزه قصر با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولین و انجمن ورزشکاران هوش میانه برگزار کردیم و عواید آن را نیز برای تامین برخی وسایل مورد نیاز همین ورزشکاران هوش میانه هزینه کردیم.

مدیر گروه فرهنگ و ورزش رادیو ورزش در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه استقبال از مراسم گلریزان چگونه است گفت: متاسفانه این موضوع بزرگترین چالش موجود است. ما علی رغم همه تبلیغات و تلاشی که می کنیم هنوز ارگان ها و سازمان های مرتبط استقبال چندانی از آن نکردند امیدوارم که مسئولان ورزش و ورزشکاران حضوری پررنگ تر در چنین مراسم‌هایی داشته باشند.

وی در پایان گفت: ما در ستاد احیا سنت حسنه گلریزان در طول دو سال 25 مراسم مختلف را در روزهای مذهبی برگزار کرده ایم و سعی داریم به لحاظ کمی و کیفی در آینده نیز این مراسم را با تلاش بیشتری برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز