خبرگزاری کار ایران

اردوها از ۲۵ خرداد آغاز می‌شود؛

ولی‌دروی: بهترین‌های مالزی را به چین می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۳

این مسابقات به صورت انفرادی، 2 نفره و تیمی برگزار می‌شود که ما فقط در انفرادی و 2 نفره شرکت می‌کنیم.

تیم ملی بدمینتون جوان و امید کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

مرتضی ولی‌دروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اولین دوره اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی زیر 19 سال از 25 خرداد لغایت 4 تیرماه در استان گلستان برگزار خواهد شد. در این اردو 3 نفر حضور خواهند داشت. از بازیکنان بومی استان 2 نفر را به عنوان یار کمکی در کنار تیم ملی خواهیم داشت.

مربی تیم ملی جوانان و امید افزود:‌ پنجم تیرماه به تهران بر می‌گردیم و در کمپ تیم‌های ملی اردو می‌زنیم و تا 13 تیرماه این اردو ادامه خواهد داشت و سپس به مالزی می‌رویم. در این مسابقات 2 بازیکن آقا و 2 بازیکن خانم حضور خواهند داشت که با مربیان خود به مسابقات قهرمانی آسیا که در تقویم جهانی هم ثبت شده و در شهر صباح در 100 کیلومتری کوالالامپور برگزار می‌شود خواهیم رفت.

وی درخصوص این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به صورت انفرادی، 2 نفره و تیمی برگزار می‌شود که ما فقط در انفرادی و 2 نفره شرکت می‌کنیم.

مربی تیم ملی جوانان و امید درخصوص برنامه‌های خود برای تیم ملی گفت: اولین مسابقات رنکینگ کشور را تیرماه برگزار می‌کنیم. نگاه ویژه‌ای به بازیکنان امید و جوانان دارم تا بتوانم آنها را در اولین دوره اردوی آمادگی که برای رده سنی امید برگزار می‌شود که یا در کمپ تیم ملی خواهد و یا یکی از استان‌های کشور دعوت کنم.

ولی‌دروی درخصوص همکاری فدراسیون با تیم‌های ملی گفت: همکاری فدراسیون برای ما بسیار خوب است و در تابستان جوانان را به مسابقات آسیایی مالزی و المپیک جوانان که در نانجینگ چین برگزار می‌شود شرکت خواهیم داد. اگر بازیکنانی که به مالزی می‌بریم بتوانند به خوبی کار کنند آنها را برای شرکت در المپیک جوانان به چین هم خواهیم برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز