خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

حریفان والیبال ایران در حال آماده سازی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۹

تیم‌ها برای کسب آمادگی و هماهنگی در طول تمرینات، مسابقات تدارکاتی و دوستانه انجام می‌دهند. حریفان تیم ملی کشورمان نیز تا شروع لیگ جهانی چند دیدار دوستانه انجام می‌دهند.

در حالی که تنها 23 روز به آغاز لیگ جهانی 2013 باقی مانده تیم های شرکت کننده در تب و تاب آمادگی برای حضور هرچه قدرتمندتر در این مسابقات هستند.

به گزارش ایلنا، لیگ جهانی والیبال از 10 خرداد در فنلاند آغاز می‌شود و این در شرایطی است که تیم ملی والیبال ایران در گروه B این مسابقات قرار دارد و در اولین بازی به مصاف روسیه می‌رود.

ملی‌پوشان کشورمان همچون سایر رقبای خود این روزها در اردوی آماده سازی به سر می‌برند تا در مدت زمان باقی مانده تا شروع لیگ جهانی به آمادگی بالایی برسند. البته انجام چند بازی تدارکاتی با تیم ملی بلغارستان در این کشور و پیش از رقابت با روسیه در اولین بازی می‌تواند تدارکات خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد.

در این بین تیم‌ها برای کسب آمادگی و هماهنگی در طول تمرینات، مسابقات تدارکاتی و دوستانه انجام می‌دهند. حریفان تیم ملی کشورمان نیز تا شروع لیگ جهانی چند دیدار دوستانه انجام می‌دهند.

تیم ملی روسیه اولین حریف ایران است. لیگ روسیه هفته گذشته تمام شد و بازیکن‌های انتخاب شده به تیم ملی ملحق شدند. روسیه در اولین بازی تدارکاتی، 12 خردادماه به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت. این بازی در شهر مسکو، پایتخت روسیه برگزار خواهد شد.

تیم ملی روسیه به نسبت المپیک لندن چند تغییر داشته که برای هماهنگی بازیکنان مسابقات تدارکاتی لازم است. آندریورنوکوف،سرمربی جدید تیم در مصاحبه هایش گفته که روسیه یک طرف میدان بازی فینال خواهدبود.

ایران در سومین دیدار، میزبان تیم ملی صربستان است. صربستان در اولین بازی دوستانه، 3 بر یک تیم ملی بلغارستان را شکست داد. صربی ها هفته آینده به میلیچ، یکی از شهرهای لهستان می‌روند تا با تیم ملی لهستان بازی دوستانه انجام دهند.

ایگور کلاکویچ، سرمربی تیم ملی صربستان اعتقاد دارد که تیمش خیلی جوان است و اخیرا در مصاحبه‌ای گفته: صربستان در گروه خیلی سختی قرار دارد. کار تیم ما بسیار سخت است. بازیکنان ما بسیار جوان و کم تجربه هستند و در بین تیم‌های گروه B، ضعیف هستیم. قول پیروزی نمی‌دهم ولی حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین بازی را انجام دهیم.

تیم ملی ایتالیا دیگر حریف تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی است. ایتالیا امسال تغیرات زیادی داشته است. دیگر بازیکنان با تجربه مانند، مسترآنجلو، پاپی و فی نیستند. مرحله دوم اردوی تیم ملی ایتالیا از هفته گذشته شروع شد. ایتالیایی‌ها در اولین بازی دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه در شهر پیاسنزا می‌روند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز