خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم ملی را دیر برگزار کردیم؛

کریمی: احسان روزبهانی باید مسابقه انتخابی بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۱

ضربه‌ای که روزبهانی در مسابقات لیگ جهانی خورد، آنقدر هم محکم نبود که وی را 2 ماه خانه‌نشین کند.

اردوی تیم ملی بوکس کشورمان از عصر دیروز با برگزاری چند مسابقه درون اردویی آغاز شد.

غلامرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: برای حضور موفق‌تر در مسابقات قهرمانی آسیا که 10 تیرماه در کشور اردن برگزار می‌شود خود را آماده می‌کنیم. از دیروز چند بازی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی برگزار کردیم که طی آن نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. 10 نفر از آنها ملی‌پوشان ما خواهند بود.

وی افزود: مسابقات انتخابی را دیر شروع کردیم. بوکسورهایی که دعوت کردیم بسیار خوب هستند و با تجربه‌ای که دارند می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. البته از آنها انتظار مدال هم داریم. هر 4 نفر بوکسور المپیکی در تیم ملی حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس درخصوص احسان روزبهانی نیز گفت: روزبهانی برای حضور در تیم ملی باید مسابقه انتخابی بدهد. ضربه‌ای که روزبهانی در مسابقات لیگ جهانی خورد، آنقدر هم محکم نبود که وی را 2 ماه خانه‌نشین کند. با فدراسیون جهانی صحبت کردیم اعلام کردند مشکلی ندارد و می‌تواند در اردوی تیم ملی حضور یابد.

وی در مورد جایگاه ایران در بوکس آسیا نیز متذکر شد: باید مرتب و منظم تمرینات را ادامه بدهیم و تا همیشه در کورس قهرمانی باشیم. ما همیشه در آسیا حرفی برای گفتن داریم و درکنار بزرگانی چون قزاقستان می‌توانیم همیشه خودی نشان بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز