خبرگزاری کار ایران

اردوها را حداقلی برگزار کردیم؛

کریمی: درهای تیم ملی به روی باقری‌معتمد باز است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۳

قبل از اینکه مصدومیت او تشدید شود به وی گفتم به مداوای پای آسیب دیده‌اش بپردازند اما او اصرار داشت با همین پا در رقابت‌ها حاضر شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به مصدومیت باقری معتمد گفت:‌ به باقری‌معتمد گفتم در وهله نخست دوران نقاهتش را پشت سر بگذارد اما درهای تیم ملی همیشه به روی او باز است.

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: متاسفانه دوران نقاهت باقری‌معتمد زیاد خواهد بود. قبل از اینکه مصدومیت او تشدید شود به وی گفتم به مداوای پای آسیب دیده‌اش بپردازند اما او اصرار داشت با همین پا در رقابت‌ها حاضر شود.

وی ادامه داد: اشتباه باقری‌معتمد این بود که با رباط پاره بعد از المپیک در مسابقات روسیه هم به اصرار مربیان وقت شرکت کرد و مسابقات روسیه باعث شد مصدومیت او تشدید شود اما حالا باید مدت‌ها از میدان‌ دور باشد. البته باز هم از باقری‌معتمد حمایت خواهیم کرد.

کریمی در ادامه متذکر شد: حضور او در اردو باعث می‌شود تکواندوکاران جوان روحیه می‌گیرند. به باقری‌معتمد تاکید کرده‌ بودم برای بازگشت به میدان عجله نکند زیرا اگر مسابقات جهانی را از دست بدهد 4 مسابقه دیگر وجود دارد اما اگر بخواهد به اردو بیاید مصدومیتش تشدید می‌شود و باید برود خانه بخوابد.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره آمادگی دیگر تکواندوکاران تیم ملی نیز گفت: ما 4 هفته تمرین سنگین را در دستور کار ملی‌پوشان قرار دادیم و همه تکواندوکاران هم با انگیزه متفق‌القول اعلام کرده‌اند فقط برای کسب مدال به مسابقات جهانی می‌روند. آنها باید از عنوان قهرمانی دوره قبلی تیم ملی در این مسابقات دفاع کنند.

کریمی با گلایه از مشکلات مالی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: متاسفانه ما در زمانی که اردوهای تیم ملی را برگزار کردیم با مشکلات مالی فدراسیون تکواندو همراه شد و مجبور شدیم اردوها را حداقلی برگزار کنیم.

کریمی در واکنش به انتقادهایی که از او می‌شود، نیز گفت: 90درصد مردم و کارشناسان ما را تایید و راهنمایی می‌کنند، اما 10 درصد هم مغرضانه اعتراض می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز