خبرگزاری کار ایران

درد و دل زیاد است؛

بیداریان: با دیدن تمرینات تیم ملی فوتبال خنده‌ام گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۵

ما شناگران در روز 3 جلسه تمرین و به طور میانگین 8-9 کیلومتر شنا می‌کنیم، اما گمان نمی‌کنم یک فوتبالیست تا این میزان کار کند.

شناگر المپیکی کشورمان گفت: بعد از بازگشت از المپیک یک ماه استراحت کردم و بعد از آن تمریناتم را به صورت جدی از سر گرفتم؛ اما نه لیگ بود، نه اینکه فدراسیون می‌توانست اعزام برون‌مرزی داشته باشد چون تعلیق بودیم.

محمد بیداریان در گفت‌وگو با ایلنا درباره وضع حاکم بر شنای کشور تاکید کرد: در 4 سال قبل روند خیلی خوبی را طی می‌کردیم و داشتیم به جایگاه خوبی در آسیا می‌رسیدیم، اما تغییرات مدیریتی این روند را متوقف کرد. ما دوران خوبی را داشتیم. در چندین ماده رکوردشکنی کردیم و توانستیم یک نقره و برنز تیمی به دست بیاوریم اما حالا خیلی زمان می‌برد تا بتوانیم دوباره آن موفقیت‌ها را به دست بیاوریم.

این شناگر ملی‌پوش با یادآوری تفاوت‌های موجود بین شنا با سایر رشته‌ها گفت:‌ از نظر اوضاع اقتصادی شنا با فوتبال که هیچ با سایر رشته‌ها هم قابل قیاس نیست، برای نمونه من الان 4 سال است در لیگ شنا نمی‌کنم. 2 سال سرباز بودم، 2 سال قبل تیم نداشتم و به همین دلیل درآمدی هم ندارم.

وی افزود: یک فوتبالیست به طور میانگین در هر فصل بالای 500-600 میلیون تومان پول می‌گیرد، بعد از آن اگر هم مصدوم شود باز هم پولش را خواهد گرفت. ما شناگران در روز 3 جلسه تمرین و به طور میانگین 8-9 کیلومتر شنا می‌کنیم، اما گمان نمی‌کنم یک فوتبالیست تا این میزان کار کند.

بیداریان خاطرنشان کرد: درد و دل زیاد است. چند وقت پیش برای فیزیوتراپی به آکادمی فوتبال رفته بودم، وقتی تمرین تیم ملی فوتبال را دیدم از نحوه تمرین بازیکنان خنده‌ام گرفت. روزی یک جلسه تمرین برای آنها در نظر گرفته شده بود، آن هم روز اول نرمش بود، روز دوم کار با توپ را انجام دادند؛ مانده‌ام آنها چگونه روز مسابقه بازی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز