خبرگزاری کار ایران

نگران بودم با چین همگروه شویم؛

مظفری: با قهرمانی از مکزیک بر می‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۴

4 تیم از گروه صعود می‌کنند و تیم پنجم مستقیما خارج می‌شود و در دور بعدی 4 تیم صعود کرده باید به صورت حذفی با هم رقابت کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان گفت: در مسابقات نوجوانان جهان باید همه تیم‌ها را ببریم.

ایرج مظفری پس از مشخص شدن قرعه‌ ایران در مسابقات جهانی نوجوانان والیبال در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: نکته مثبت این گروه‌بندی این است که پله پله به سمت قهرمانی پیش خواهیم رفت. در گروهی که بازی می‌کنیم 3 تیم اروپایی قدرتمند فنلاند، روسیه و فرانسه حضور دارند.

وی افزود: روآندا اصلا نمی‌دانم کجای دنیا قرار دارد و مطمئن هستم تیم ضعیفی است. نگران بودم با چین همگروه شویم. درست است در فینال آسیا آنها را برده‌ایم اما این تیم بسیار قوی است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مسابقات در دو شهر برگزار می‌شود که تمامی مسابقات تیم ما و حتی محل استراحت شهر تی‌خوانا است. در گروه C مسابقات هم قرار داریم که بسیار باارزش است و مرحله بعد با گروهD بازی خواهیم کرد که ضعیف‌ترین تیم‌های آسیا در آن هستند و ما مطمئنا مقابل کره جنوبی قرار می‌گیریم.

مظفری درخصوص اعضای تیم ملی گفت: 11خردادماه به مدت 5 روز به ترکیه می‌رویم. چند بازیکن ما کلا 2 بار هواپیما سوار شده‌اند و این می‌تواند بهترین موقعیت باشد. با تیم ملی ترکیه که در گروهB مسابقات هم حضور دارد بازی خواهیم کرد. جای نگرانی نیست. یک گروه همدل هستیم و شک ندارم با قهرمانی بر می‌گردیم.

وی همچنین در ادامه متذکر شد: 4 تیم از گروه صعود می‌کنند و تیم پنجم مستقیما خارج می‌شود و در دور بعدی 4 تیم صعود کرده باید به صورت حذفی با هم رقابت کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان اضافه کرد: اصل قضیه این است که بازیکنان ما از مرز آموزش گذشته‌اند و الان باید با تیم‌های خوب بازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز