خبرگزاری کار ایران

نورمن شلمردین:

برگزاری تور دوچرخه‌سواری از عهده هر کس بر نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۵

بیست و هشتمین دوره تور ایران از یک تا 6 خرداد در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

ایلنا- خوی: کمیسر کلاس A اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI گفت:  تور تور دوچرخه سواری ایران آمادگی ارتقاء از سطح 2 -2 به درجه 2 -1 نیمه حرفه‌ای را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نورمن شلمردین در پایان مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان افزود: ارتقاء سطح این تور بین‌المللی نیازمند زمان است که به تدریج و در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد.  

مشاور فنی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) اظهار داشت: من برگزاری این مسابقات و ارتقاء سطح آن را همواره به شنای قوی سفیدی در آب تشبیه می‌کنم که شاید برای بیننده جالب و خیلی آسان به نظر برسد ولی در حقیقت کار بسیار سخت و دشواری است که از عهده هر کس بر نمی‌آید.

شلمردین، آب و هوای استان‌های آذربایجان ایران را بسیار مطبوع و دلنشین ذکر کرد و افزود: امسال برای دومین سال پیاپی در این تور بین‌المللی حضور دارم و آشنایی با فرهنگ منطقه آذربایجان ایران برایم بسیار جالب و جذاب است.

مشاور فنی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) گفت: ستاد برگزاری تور ایران(آذربایجان) و تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران این تور با استفاده از تجربیات خوبی که در اختیار دارند رقابت‌های خوب و منظمی را برگزار می‌کنند.

وی افزود: تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران (آذربایجان) از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تورهای قاره‌کهن آسیاست و در سال‌های اخیر در نحوه برگزاری هر چه مطلوب‌تر آن تلاش‌های زیادی شده است.

شلمردین گفت: تاکنون شاهد برگزاری 3 مرحله از دوره 28 این تور هستیم که سخ‌ترین مراحل این رقابت‌ها در مسیرهای کوهستانی و نیمه کوهستان باقی مانده است.

وی ادامه داد: در مراحل چهارم و پنجم رفته رفته فاصله تیم‌های قوی و ضعیف از یکدیگر بیشتر شده و تیم‌های قدر به رقابت‌های تنگاتنگ خود با حریفان ادامه می‌دهند. امسال در بخش تامین امنیت جاده‌ای و ایجاد نظم و انضباط در نحوه برگزاری مسابقات شاهد رشد و هماهنگی بسیار خوبی در بین مسوولان برگزاری بوده‌ایم که این امر جای بسی امیدواری و خرسندی را دارد.

این داور بین‌المللی از با سابقه‌ترین داوران تورهای دوچرخه سواری جهان، با 78 سال سن متولد شهر منچستر انگلستان است و هم اکنون در شهر لندن زندگی می‌کند. نورمن شلمردین کمیسر ارشد، داور ارشد و بازرس آنتی دوپینگ برای اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI در تورهای جی پی پلو فرانسه، جیرو دل ترنتینو ایتالیا، تور سوئد، بازی‌های آسیایی گوانگ ژو، تور میدل زی لند هلند، جایزه آدلی فرانسه، جی پی موربی هان فرانسه، تور اسلواکی، تور بولاند بانک آفریقای جنوبی، تور بریتانیا 5 بار، تور اندونری، تور ایرلند، رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی مردان و زنان جهان در بخش‌های پیست و کوهستان و جاده حضور داشته است.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یک تا 6 خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز