خبرگزاری کار ایران

نپرسید جوایز دلاری از كجا تامین شد؛

شعاعی: مسئولین ورزش سر هم به ما نزدند!

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۶

جوایز دلاری این مسابقات تامین نشده بود و حتی مسئولین ورزش هم در این چند روز سری به ما نزدند. فعلا با زحمت توانستیم این جوایز را تامین كنیم.

مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی تهران برگزار شد كه جوایز دلاری این مسابقات تا لحظات آخر تامین نشده بود.

رئیس فدراسیون كوهنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این مسابقات گفت: این مسابقات برای اولین بار است در فضای باز برگزار شده و تجربه‌ خوبی در این زمینه كسب كرده‌ایم.

محمود شعاعی ادامه داد: ورزشكاران كشورمان در رویایی با حریفان خود بسیار خوب ظاهر شدند. انتظار نداشتیم جمعیت زیادی به تماشای این مسابقات بیاید.

رئیس فدراسیون کوهنوردی درخصوص امكانات این رشته ورزشی گفت: امكانات مناسبی در اختیار نداریم. ورزشكاران كشورمان كه در این مسابقات مدال طلا كسب كردند در شهرهای خود این دیواره‌ها را ندارند و واقعا كار فوق العاده‌ای كردند.

وی درخصوص جوایز این رقابت‌ها نیز گفت: جوایز دلاری این مسابقات تامین نشده بود و حتی مسئولین ورزش هم در این چند روز سری به ما نزدند. فعلا با زحمت توانستیم این جوایز را تامین كنیم. البته نپرسید از كجا تامین شده است.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی آسیا از چهارشنبه با حضور 10 تیم خارجی در پارک ملت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز