خبرگزاری کار ایران

آلویس کانکوفسکی:

تور آذربایجان یکی از بزرگترین تورهای آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۰

منطقه آذربایجان منطقه‌ای بسیار زیبا است که مردمان آن هم مهمان‌نواز و دوستدار رشته ورزشی دوچرخه‌سواری هستند.

ایلنا- یزد: رکابزن اهل جمهوری چک،  تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان را یکی از بزرگترین تورنمنت‌های سطح آسیا دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلویس کانکوفسکی گفت: از این بابت که در تور ایران(آذربایجان) به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین تورهای دوچرخه‌سواری شرکت کرده‌ام، احساس افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: منطقه آذربایجان در  ایران منطقه‌ای بسیار زیبا است که مردمان آن هم مهمان‌نواز و دوستدار رشته ورزشی دوچرخه‌سواری هستند.

این رکابزن اهل جمهوری چک که قهرمانی جهان در سال 2007 را در کارنامه دارد، درخصوص مرحله چهارم بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) تصریح کرد: این مرحله از تور جزو مسیرهای کف و دارای سه خط امتیازی بود و رقابت شدیدی بین دوچرخه‌سواران بود و خوشحالم توانستم با جمع آوری امتیازات لازم و بهبود زمان در مجموع به پیراهن طلایی و امتیازی مجموع 4 مرحله دست پیدا کنم.

وی با اشاره به سختی مسیر مرحله پنجم تور بیست و هشتم، گفت: از هم اکنون می‌گویم برای مرحله پنجم که یک مسیر کوهستانی و دارای سربالایی‌های زیادی است، امید موفقیت چندانی ندارم و می‌توانم بگویم امروز بیش از آنکه برای خط زدن تلاش کنم، یک تماشاگر خواهم بود.

کانکوفسکی ادامه داد: با این حال تلاش من و هم تیمی‌هایم برای موفقیت تیم دوکلاپراگ ادامه خواهد داشت و ما سعی خواهیم کرد میلان کادلچ که یک سربالایی رو خوب و قوی است را کمک کنیم تا در این مرحله صاحب عنوان شود و زمان تیم را بهتر کنیم.

کانکوفسکی تا پایان مرحله چهارم و در مجموع 4 مرحله از بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با کسب 12 امتیاز همچنان صاحب پیراهن امتیازی است. این رکابزن مطرح همچنین با زمان 10 ساعت و 44 دقیقه و 56 ثانیه در صدر رکابزنان تور قرار گرفته و صاحب پیراهن طلایی است.

مرحله پنجم این رقابت‌ها امروز یکشنبه پنجم خردادماه در مسیر 192 کیلومتری منطقه آزاد ارس تا پیست اسکی سهند تبریز برگزار می‌شود.
بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یک تا 6 خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز