خبرگزاری کار ایران

باید برای صعود تلاش کنیم؛

نفرزاده: تیم‌های قدرتمندی در گروه ایران حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۳

مهم است که ما هم برنامه ریزی خوبی برای بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم تا این خلا پر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بعد از قرعه کشی رقابت‌های جهانی گفت: باید تلاش زیادی کنیم از گروه خود صعود کنیم تا مسیرمان برای راهیابی به رده‌های بالاتر هموار شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد نفرزاده در این باره گفت: در گروهی که ایران قرار گرفته تیم‌های قدرتمندی حضور دارند. حضور آرژانتین به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند در رده پایه وزنه این گروه را بالا برده است. این تیم بسیار قدرتمند است و باید در بازی با آن تلاش زیادی انجام دهیم.

وی افزود: ژاپن هم به عنوان قهرمان آسیا به مسابقات جهانی رسیده، استونی هفته گذشته در مسابقات انتخابی از سد بلغارستان و آلمان گذشت و توانست سهمیه جهانی را در خارج از خانه به دست آورد. مکزیک هم از قاره‌ای آمده که کوبا نتوانسته سهمیه بگیرد و این نشان می‌دهد که این تیم بسیار خوب است.
نفرزاده در ادامه گفت: با شناخت از فرمول مسابقات کار ما در مسابقات جهانی بسیار سخت است. باید برای کسب پیروزی و صعود به دور بعد به عنوان تیم اول یا دوم هر چه در توان داریم را نمایش دهیم تا مسیرمان برای رده‌های بالاتر هموار شود.

وی با اشاره به قدرت‌های این مسابقات افزود: اکثر تیم های حاضر خوب هستند و سطح بالایی دارند. اما برزیل، آرژانتین، امریکا، روسیه، فرانسه، ایتالیا، ترکیه و صربستان تیم‌های مهمی هستند.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد شرایط ملی‌پوشان در اردو گفت: بازیکنان از نظر جسمانی و فنی رو به رشد هستند و پیشرفت زیادی کردند اما مهمترین دغدغه ما انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های خوب است تا برای حضور در مسابقات آماده شویم.

وی در پایان افزود: هم اکنون اکثر تیم‌ها در تدارک بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های سطح بالای جهان هستند تا بتوانند در مسابقات جهانی قدرتمندتر شوند. به هر حال مهم است که ما هم برنامه ریزی خوبی برای بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم تا این خلا پر شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز