خبرگزاری کار ایران

از مربیان ایرانی اجازه گرفتم؛

شاهین طبع: ایرانی‌ها هم می‌توانند تیم ملی بسکتبال را هدایت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۱

اگر قرار باشد تیم ملی به المپیک نرود با بهترین مربی هم نخواهد رفت/ مسابقات حساس مدیریت خاصی لازم دارد/ اختلاف مدیریت و دانش مربیگری اولویت مربی ایرانی و یا مربی خارجی را مشخص می کند.

مربی جدید تیم ملی بسکتبال می‌گوید مربیان ایرانی هم می ‌توانند تیم ملی بسکتبال را هدایت کنند.

مهران شاهین طبع در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: از فدراسیون با من تماس گرفتند. چند ساعت با مشحون جلسه داشتم و در مورد تیم ملی بزرگسالان بحث کردیم تا تیم ملی بتواند در مسیر بهتری قرار بگیرد. من هم این موضوع را قبول کردم و تمام تجربه خود را دراختیار تیم ملی قرار خواهم داد. خیلی از مربیان ایرانی که در تیمها حضور دارند خوب هستند و دانش بالایی دارند.

وی افزود: به هیچ وجه بحث مالی به میان نیاوردم. وقتی که بحث ملی پیش آمد هیچ شرط و شروطی نگذاشتم و گفتم که به زمین می روم تا فقط کار کنم و تا توان دارم انسجام بیشتری در تیم ملی به وجود خواهم آورد. از مربیان ایرانی کسب اجازه کردم و با شناختی هم که از قبل از بچروویچ داشتم به تمرینات تیم ملی رفتم.

شاهین طبع در خصوص بچروویچ گفت: الان هم که در کنار وی کار می کنم همان دیدگاه قبل را دارم. وی نسبت به بسکتبال ایران شناخت کافی ندارد ولی نمی توانیم بگوئیم که بسکتبال را نمی فهمد. مربیان لایق بیشماری در ایران هستند. من معتقدم هر کاری انجام می شود اگر زحمت پای آن نباشد، آینده مثبتی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مگر تیم ملی چند سرمربی می خواهد. من حس کردم می توانم به عنوان مربی کمک کوچکی داشته باشم. خود را با برنامه های تیم ملی تطبیق می دهم و کاملا در اختیار تیم ملی هستم. به نظر من شرایط اینکه مربی ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال باشد در کشورمان وجود دارد. در چند سال اخیر رشته های توپ و تور در مقاطعی مربی خارجی و در مقاطعی مربی داخلی داشتند. فکر می کنم بحث مربی خارجی و داخلی را وسط نکشیم. هرکس دانش بیشتری داشته باشد و هر کس بتواند تیم ملی را بهتر به جلو ببرد باید سرمربی باشد.

شاهین طبع در پایان گفت: اگر قرار باشد تیم ملی به المپیک نرود با بهترین مربی هم نخواهد رفت. مسابقات حساس مدیریت خاصی لازم دارد. اختلاف مدیریت و دانش مربیگری اولویت مربی ایرانی و یا مربی خارجی را مشخص می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز