خبرگزاری کار ایران

برای لیگ جهانی کم تجربه نیستیم؛

اکبری: شکست روسیه اصلا دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۱

تیم ما در گروه سختی در لیگ جهانی دارد اما فراموش نکنیم والیبال ایران در طول سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با خیلی از همین تیم‌ها بازی کرده و نتایج خوبی هم گرفته است.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 ساله‌های ایران تاکید کرد که والیبالیست‌های ایران توان شکست روسیه را در جریان لیگ جهانی دارند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تشریح شرایط تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی اظهار کرد: به نظرم فدراسیون والیبال تدارک بسیار خوبی برای تیم ملی تا پیش از این مسابقات دید و 3 بازی که ملی‌پوشان ما مقابل بلغارستان انجام دادند آنها را به آمادگی کامل برای استارت لیگ جهانی رساند.

وی افزود: عملکرد تیم ملی در بازی با بلغارستان به این جهت که کاملا رویارویی آنها تدارکاتی بود مهم نیست. مهم در این دیدار‌های تدارکاتی هماهنگی تیمی بیشتر بازیکنان تیم ملی بود که فکر می‌کنم این اتفاق افتاده باشد.

سرمربی تیم والیبال پیکان با اشاره به اینکه والیبالیست‌های ایران در لیگ جهانی عملکرد خوبی از خود به جای خواهند گذاشت، گفت: اینکه ایران برای اولین بار در لیگ جهانی حضور پیدا می‌کند موضوعی است که همه آن را می‌دانیم اما نکته مهم این است که ملی‌پوشان ما برای حضور در این تورنمنت بزرگ کم تجربه نیستند و آنها حضور در جام‌جهانی، مقدماتی المپیک، مقدماتی لیگ جهانی و همچنین بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های بزرگ اروپایی را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: درست است که تیم ما در گروه سختی در لیگ جهانی دارد اما فراموش نکنیم والیبال ایران در طول سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با خیلی از همین تیم‌ها بازی کرده و نتایج خوبی هم گرفته است.

سرمربی تیم ملی زیر 23 ساله‌های ایران همچنین با اشاره به دیدار ایران مقابل روسیه گفت: شاید رسیدن به پیروزی در این دیدار قدری برای ما سخت باشد، ولی اصلا دور از دسترس نیست. من فکر می‌کنم اگر ملی‌پوشان ایران در دیدار با روسیه یک بازی خوب را هم ارائه کنند برای ما یک نتیجه ایده‌آل باشد.

وی در رابطه با استرس احتمالی ملی‌پوشان ایران در آغاز مسابقات لیگ جهانی گفت: من بعید می‌دانم استرسی در بازیکنان ایران وجود داشته باشد چون آنها پیش از این دیدارهای مهمی را هم تجربه کرده‌اند و قطعا درگیر هیجانات بازی نخواهند شد.

اکبری در پایان در رابطه با ترکیب تیم ملی مقابل روس‌ها نیز متذکر شد: مطمئنا ولاسکو یک تیم کامل و تمام عیار را با خود به لیگ جهانی برده و اکنون مهم نیست چه کسانی عضو تیم ملی هستند و چه کسانی همراه تیم نیستند. ما مسابقات بسیار مهمی در پیش داریم که تنها تفکرمان باید ارائه یک عملکرد خوب باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز