خبرگزاری کار ایران

ناامیدی علی‌آبادی از عباسی و همکارانش؛

ستاد بحران در کمیته ملی‌المپیک فردا تشکیل می‌شود!

asdasd

به نظر می‌رسد بعد از جلسه فردای مسئولان المپیک ایران و احتمالا اتخاذ مواضع تند آنها بعد از این جلسه، جنگ پنهان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش علنی شده و شاهد درگیری‌های رسانه‌ای بیشتری در این دو بخش باشیم.

نشست اضطراری کمیته ملی المپیک برای بررسی نامه تهدیدآمیز IOC صبح فردا در غیاب نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در محل این کمیته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نامه تهدیدآمیز کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص بازگشت روسای فدراسیون‌های برکنار شده توسط وزیر ورزش به محمد علی‌آبادی، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را بر آن داشته تا در یک نشست اضطراری موضوع را مورد بررسی قرار داده و به تصمیمی جمعی در این خصوص برسد.

به نظر می‌رسد بی‌تفاوتی وزارت ورزش به هشدارهای اخیر نهادهای بین‌المللی در خصوص احتمال معلق شدن برخی فدراسیون‌ها و علی‌الخصوص آخرین نامه و تهدید IOC کمیته ملی المپیک را بر آن داشته تا در جلسه‌ای اضطراری شخصا و بدون حضور مسئولین وزارت ورزش موضوع را مورد بررسی قرار داده و این می‌تواند به نوعی آغاز جنگ علنی بین این وزارت‌خانه و کمیته ملی المپیک باشد.

با این حال به نظر می‌رسد بعد از جلسه فردای مسئولان المپیک ایران و احتمالا اتخاذ مواضع تند آنها بعد از این جلسه، جنگ پنهان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش علنی شده و شاهد درگیری‌های رسانه‌ای بیشتری در این دو بخش باشیم. به خصوص اینکه انتخابات کمیته ملی المپیک هم در پیش است و هر دو طرف به دنبال کرسی های قدرت این کمیته هستند.

کمیته ملی المپیک در این خصوص اعلام کرده است: در پی نامه‌نگاری‌های متعدد و حساسیت های بوجود آمده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص تغییرات پیش آمده در برخی فدراسیون‌های ورزشی و اصرار و پیگیری IOCمبنی بر ایجاد تغییرات در اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی کشورمان و همچنین با توجه به متن هشدار آمیز آخرین نامه ارسالی از سوی کمیته بین المللی المپیک در خصوص ورزش ایران وعواقب ناشی از بی تفاوتی نسبت به نادیده گرفتن درخواست‌های IOC، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ساعت 6 صبح فردا دوشنبه 10 مهرماه در محل کمیته جلسه‌ای اضطرای در این زمینه برگزار خواهد کرد تا ضمن بررسی تمامی جوانب تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ کند.

در این نشست ویژه تمامی اعضای هیات اجرایی حضور داشته و به بررسی نامه‌های واصله از سوی IOC و بخصوص آخرین نامه ارسالی که هشدار آمیز بوده خواهند پرداخت تا بررسی‌های لازم در این باره اتخاذ گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز